آمادگی انگلیس برای انجام گسترده‌ترین برنامه واکسیناسیون تاریخ این کشور

5fccae6762fe4_2020-12-06_13-41

بیمارستان‌های انگلیس برای انجام گسترده ترین برنامه واکسیناسیون در تاریخ این کشور آماده می‌شوند.

بیمارستان‌های انگلیس در حال آماده شدن برای انجام فاز نخست گسترده ترین برنامه واکسیناسیون در تاریخ این کشور هستند. قرار است اولین واکسن کووید-۱۹ روز دوشنبه به بیمارستان‌های انگلیس فرستاده شود و اولین تزریق این واکسن از روز سه شنبه آغاز شود.

به جراحی های عمومی در انگلیس گفته شده است که مراکز واکسیناسیون کووید-۱۹ را تا ۱۴ دسامبر مجهز کنند.

پروفسور "استفان پوئیس" مدیر پزشکی نظام سلامت ملی انگلیس (NHS) گفت با وجود پیچیدگی های بسیار زیاد، بیمارستان ها از روز سه شنبه مرحله اول بزرگترین برنامه واکسیناسیون در تاریخ کشور را آغاز می کنند.

نظام سلامت ملی انگلیس سابقه قوی در انجام برنامه های واکسیناسیون در مقیاس وسیع همچون تزریق واکسن آنفلوآنزا، واکسن HPV و MMR را دارد.

همچنین تصاویری از محفظه های نگهدارنده واکسن کروناویروس فایزر- بیون تک در انگلیس منتشر شده است. این تصاویر در یک مکان امن در انگلیس گرفته شده و لازم است واکسن‌ها در دمای منفی ۷۰ تا ۸۰ درجه سانتیگراد نگهداری شوند.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

جنیفر لوپز: زیبایی من طبیعی است

ی دسامبر 6 , 2020
ستاره موسیقی و یکی از آیکون‌های مد می‌گوید زیبایی و جوان ماندن ظاهرش طبیعی است و فاش می‌کند که او به جای بوتاکس به وسیله روغن زیتون پوست خود را با طراوت نگه داشته است. پیش از راه‌اندازی خط تولید مراقبت از پوست JLo Beauty، جنیفر لوپز فاش کرد که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000