شرکت فایزر به دنبال دریافت مجوز استفاده اضطراریِ واکسن کرونا در هند

5fcc9306db654_5fcc9306db657

شرکت داروسازی فایزر به دنبال دریافت مجوز استفاده اضطراری از واکسن کووید-۱۹ در هند است.

رسانه‌ها امروز (یکشنبه) اعلام کردند: شرکت داروسازی فایزر به دنبال آن است که برای استفاده اضطراری از واکسن کووید-۱۹ در هند که دومین کشور با بیشترین تعداد مبتلایان به این بیماری است، مجوزهای لازم را دریافت کند.

این شرکت داروسازی آمریکایی که به تازگی واکسن کووید-۱۹ تولیدی خود را به تایید دولت انگلیس رسانده به مقامات بهداشت و درمان هند نیز درخواست داده است. هرچند یکی از مقامات ارشد دولت هند در گفتگو با خبرگزاری رویترز اعلام کرده که این کشور تا شب گذشته درخواستی از طرف شرکت فایزر دریافت نکرده است.

مقامات هند اظهار داشته اند که آنان بیشتر نسبت به انجام آزمایش واکسن‌های بومی و نه واکسن‌های تولیدی دو شرکت فایزر و مدرنا امیدوار هستند.

واکسن‌های کروناویروس تولیدی شرکت فایزر باید در دمای منفی ۷۰ درجه سانتیگراد یا کمتر نگهداری شود، دمایی که در بیشتر محفظه‌های نگهدارنده هند قابل دستیابی نیست.

به گزارش خبرگزاری رویترز، تاکنون بیش از ۹.۶ میلیون نفر در هند به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده و بیش از ۱۴۰ هزار بیمار نیز جان خود را از دست داده‌اند.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کرونا از چشم و گوش وارد بدن می‌شود؟

ی دسامبر 6 , 2020
یک متخصص بیماریهای عفونی با بیان اینکه راه های مختلفی برای ورود کرونا به بدن وجود دارد، گفت: یکی از این راه‌ها از طریق مخاط چشم است. فیض الله منصوری با بیان اینکه هنوز ناشناخته های بسیاری در خصوص کرونا وجود دارد، گفت: این ویروس از راه های تنفسی به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000