واکنش فریبرز عرب‌نیا به صحبت‌های جنجالی بهاره رهنما

بازیگر نقش مختار با انتشار پستی نسبت به صحبت‌های بهاره رهنما درباره قوم لر واکنش نشان داد.

فریبرز عرب نیا نسبت به صحبت‌های بهاره رهنما واکنش نشان داد و پستی را در صفحه خود در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

عرب نیا با انتشار این پست از مردمان لر دلجویی و معذرت خواهی کرد.

بیشتر بخوانید: بهاره رهنما: تهدید به قتل شدم

عرب نیا نوشت:

” گفته شده که «واژه‌ها تا زمانی که بر زبان جاری نشده باشند، اسیر انسان هستند، اما آن‌گاه که بر زبان آیند، انسان اسیرشان می‌گردد!»

گروه پرشمار هنرمندان را، هم‌چون دیگر گروه‌های هر جامعه، با رفتار یا گفته‌های یک یا چند نفر از آن گروه نمی‌توان و نباید ارزیابی و ارزش‌گذاری کرد؛ با این حال، من به عنوان کسی که در نگاهِ مردم کشورم از گروه هنرمندان به شمار می‌آیم، با تمام وجود از همه‌ی شیرزنان و غیورمردانِ لر دل‌جویی کرده، از آنان و تمام اقوام و فرهنگ‌های چندگانه و رنگین‌کمانی ایران عزیز و از رشادت‌ها و دلیری‌هایشان که همواره مایه‌ی دوام و پایندگی میهن و تاریخ ما ایرانیان بوده‌اند به جان قدردان و سپاس‌گزارم و بر خود می‌بالم که با ایشان از یک کشور و یک ریشه هستم.

باشد که آن دسته از هم‌کارانم که به هنگام دهان باز کردن کم می‌اندیشند و پر می‌گویند با پوزش خواستن از هم‌میهنان عزیز لر، خطای خویش را گردن بگیرند و آزردگی بیش‌تر مردم شرافت‌مندمان را در این وانفسای رنج و درد سبب نشوند.
با مهر و احترام.
عرب‌نیا”

در ادامه پست اینستاگرامی عرب نیا را مشاهده می‌کنید:

واکنش فریبرز عرب نیا به صحبت های جنجالی بهاره رهنما

گفتنی است؛ بهاره رهنما، بازیگر سینما و تلویزیون؛ در برنامه‌ای به قوم لر اهانت کرد که همین صحبت‌ها با واکنش‌های زیادی در فضای مجازی رو به رو شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

۲۹۴ فوتی جدید کرونا در کشور/ شناسایی ۱۱۵۶۱ بیمار دیگر

ی دسامبر 6 , 2020
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۱۱۵۶۱ مورد جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۱۶ آذر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۵۶۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000