هشدار شورای شهر تهران نسبت به کاهش محدودیت ها/ کرونا هنوز در حال گرفتن جان مردم است

5fca40d2dd515_5fca40d2dd518

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران به دنبال خبر کاهش محدودیت‌ های کرونایی در شهر تهران، گفت: هنوز کرونا جان بسیاری شهروندان را می‌گیرد و درخواست تداوم جدی محدودیت‌ها را دارم.

علی اعطا در واکنش به خبر کاهش برخی محدودیت‌ها در شهرها از روز شنبه ۱۵ آذرماه، با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: به دلیل اعمال برخی محدودیت‌ها، خوشبختانه آمار درگذشتگان بر اثر ⁧ ⁩ کرونا در ⁧تهران⁩ نسبت به هفته‌های قبل کاهش یافته است. اما متاسفانه از مسئولین استانی نقل شده است که از شنبه ۱۵ آذر محدودیت‌ها کاهش می‌یابد.

به گمان من فعلاً کاهش محدودیت‌ها تصمیم مناسبی نیست. هنوز جان بسیاری شهروندان را می‌گیرد و کدام مصلحت مهم از امر ضروری حفظ جان شهروندان؟ به عنوان نماینده مردم در پارلمان شهر، تداوم جدی محدودیت‌ها را درخواست دارم.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

دستمزد هشت رقمی زن شگفت‌انگیز سینما

ج دسامبر 4 , 2020
ستاره فیلم "زن شگفت‌انگیز" در فیلمی که به نسخه زنانه "مأموریت غیرممکن" یا "جیمز باند" شبیه است، ایفای نقش خواهد کرد. گل گدوت با دریافت یک دستمزد هشت رقمی به فیلم جاسوسی و بین‌المللی "قلب سنگی" (Heart Of Stone) استودیوی اسکای‌دنس میدیا پیوست. این فیلم یک عنوان زنانه شبیه به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000