سرکوب تظاهرات فلسطینی‌ها در کرانه باختری/ ۳۲ فلسطینی زخمی شدند

سیاسی/ بین الملل 5fc9eb37bc6cc_5fc9eb37bc6d1 در جریان حمله نیروهای امنیتی اسرائیل به فلسطینی‌های معترض در کرانه باختری، بیش از ۳۰ فلسطینی آسیب دیدند. طبق این گزارش، ۳۲ فلسطینی معترض در پی شلیک گلوله پلاستیکی و گاز اشک‌آور توسط سربازان رژیم صهیونیستی مجروح و دچار حالت خفگی شدند.

رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی با حمله به تظاهرات مسالمت‌آمیز فلسطینی‌ها علیه شهرک‌سازی این رژیم در منطقه “الراس” در غرب استان “سلفیت” در کرانه باختری این معترضان را به شکل وحشیانه‌ای سرکوب کردند.

طبق این گزارش، ۳۲ فلسطینی معترض در پی شلیک گلوله پلاستیکی و گاز اشک‌آور توسط سربازان رژیم صهیونیستی مجروح و دچار حالت خفگی شدند.

طبق گزارش رسانه‌های فلسطینی محمود العالول، نایب رئیس جنبش فتح و ولید عساف، رئیس هیئت مقاومت دیوار حائل در میان مجروحان هستند.

شهرک نشینان اراضی فلسطینی‌ها را در منطقه الراس با بولدوزر تخریب کرده و به منظور آمادگی برای تأسیس یک مرکز شهرکی دیگر در این منطقه چندین خانه‌ موقت در این اراضی قرار داده‌اند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ویدئوی دیدنی از هنرمندانی که در پاییز از میان ما رفتند

ج دسامبر 4 , 2020
از محمدرضا شجریان، چنگیز جلیلوند و کامبوزیا پرتوی تا اکبر عالمی، پرویز پورحسینی، نصرت‌الله وحدت و رامش؛ هنرمندانی که در فصل پاییز از دنیا رفتند. پاییز ۱۳۹۹ فصل غمباری است برای اهالی و علاقمندان هنر. برخی از چهره‌های سرشناس این حوزه در برگ‌ریزان پاییز از میان ما رفتند؛ از محمدرضا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000