ویدیوی نخستین انیمیشن سه بعدی کمپانی جیبلی منتشر شد/ ویدئو

5fc8f7041ef77_5fc8f7041ef78 دشوار است که از جیبیلی افسانه‌ای، به غیر از سبک کلاسیک دوست‌داشتنی دوبعدی و انیمیشن‌هایی پرظرافتی که عمدتا دستی ترسیم می‌شدند، انیمه سه‌بعدی رایانه‌ای به سبک استودیوهای غربی ببینیم.

دشوار است که از جیبیلی افسانه‌ای، به غیر از سبک کلاسیک دوست‌داشتنی دوبعدی و انیمیشن‌هایی پرظرافتی که عمدتا دستی ترسیم می‌شدند، انیمه سه‌بعدی رایانه‌ای به سبک استودیوهای غربی ببینیم.

به‌گزارش یک پزشک، اما در انیمیشن جدید این شرکت که ۳۰ دسامبر توسط شبکه NHK‌ ژاپن پخش خواهد شد، این امر رخ داده.

اینیمیشن موسوم به ایرویگ (آیا) و جادوگر، کاملا با CGI تهیه شده! به تازگی تریلر این انیمیشن هم پخش شده است.

داستان کلی این انیمیشن این است که یک دختر یتیم به نام «آیا» با زوج عجیبی همسفر می‌شود و در این میان درمی‌یابد که دختر یک جادوگر است!

پیش از این استودیو جیبلی در ساخت انیمه My Neighbors the Yamadas (همسایه من یامادا) تنها ۱۰ درصد از گرافیک کامپیوتری استفاده کرده بود.

گورو میازاکی، پسر هایائو میازاکی، کارگردان انیمه Earwig and the Witchاست و پدرش فیلمنامه را نوشته است.

البته نگران نباشید، اثر بعدی هایائو میازاکی که قرار است در سال ۲۰۲۳ اکران شود؛ احتمالا همان سبک قدیمی دوست‌داشتنی را خواهد داشت!

تریلر را ببینید:

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

خودروهای یک تا دو میلیاردی در بازار

پ دسامبر 3 , 2020
در گزارش زیر خودروهایی که بین یک تا دو میلیارد تومان در بازار تهران قیمت دارند، اعلام شده است. جدول زیر دربردارنده فهرست خودروهای میلیاردی در بازار است. badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000