امروز ایرادات شورای نگهبان در طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها بررسی می‌شود

سیاسی/ مجلس 5fc747f988552_5fc747f988554 نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که امروز مجلس ایرادات شورای نگهبان در طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران را مورد بررسی قرار می دهد.

علی نیکزاد در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) اظهار کرد: در حال حاضر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در حال بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران است. این همان طرحی است که صبح و بعد از ظهر روز گذشته مجلس آن را بررسی کرده است.

وی افزود: نمایندگان از جلسه خارج نشوند تا بتوانیم گزارش کمیسیون امنیت ملی درباره رفع ایرادات شورای نگهبان را مورد بررسی قرار دهیم.

روز گذشته کلیات و ۹ ماده طرح اقدام راهبردی برای مقابله با تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران به تصویب رسید و بلافاصله به شورای نگهبان ارجاع شد. شورای نگهبان نیز ایراداتی به این طرح وارد دانسته که مجلس امروز این ایرادات را بررسی می کند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

عوارض خروج از کشور در سال ۱۴۰۰ اعلام شد

چ دسامبر 2 , 2020
عوارض خروج مسافر از مرزهای کشور در سال آینده مشخص شد. بر اساس پیش بینی های صورت گرفته در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ عوارض خروج برای هر نفر ۲۶۴ هزار تومان در سال آینده خواهد بود. بر این اساس عوارض خروج زائرین حج تمتع و حج عمره برابر با ۱۳۲ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000