گفتگوی تلفنی ظریف و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا/ بورل بر مجرمانه بودن اقدام ترور فخری زاده تاکید کرد

سیاسی/ سیاست خارجی 5fc68bad7d42a_5fc68bad7d42d جوزف بورل هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپایی بر مجرمانه بودن اقدام تروریستی در به شهادت رساندن شهید محسن فخری زاده تاکید کرد.

در تماس تلفنی ساعتی پیش جوزف بورل هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپایی با دکتر محمد جوادظریف وزیر امور خارجه ایران طرف اروپایی با تاکید مجدد بر مجرمانه بودن اقدام تروریستی در به شهادت رساندن شهید فخری زاده، مواضع اتحادیه در این خصوص را تشریح کرد.

تروریست‌های مسلح عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده معاون وزیر دفاع و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، این دانشمند برجسته کشورمان را به شهادت رساندند.

رهبر انقلاب در پیامی با تسلیت شهادت این دانشمند برجسته تاکید کردند:‌ دو موضوع مهم را همه‌ دست‌اندرکاران باید به جِدّ در دستور کار قرار دهند، نخست پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن، و دیگر پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه‌ی بخش‌هائی که وی بدان‌ها اشتغال داشت.

رییس جمهوری هم در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد: همه اتاق‌های فکر و همه دشمنان ایران به خوبی بدانند ملت ایران و مسئولان کشور شجاع تر و غیورتر از آن هستند که این اقدام جنایتکارانه را بی‌پاسخ بگذارند. به موقع و مناسب، مسئولین مربوطه پاسخ این جنایت را خواهند داد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بسته اقتصادی پیشنهادی 908 میلیارد دلاری برای برون رفت از بحران کرونا

س دسامبر 1 , 2020
سیاسی/ بین الملل سناتورها و اعضای کنگره آمریکا در بسته پیشنهادی خود 180 میلیارد دلار را برای بیمه‌های بیکاری به ازای هر فرد 300 دلار به صورت هفتگی برای 18 هفته تعریف کرده‌اند. طبق اعلام خبرگزاری های خارجی، 16 میلیارد دلار بودجه برای توسعه و توزیع واکسن کرونا در نظر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000