برترین برندهای دنیای سرگرمی انتخاب شدند

5fc65c567830c_5fc65c567830e از ابتدای سال ۲۰۱۹، «گروه ملی پژوهش» که مؤسسه‌ای جهانی است، بیش از ۳۵۰ هزار مصاحبه در مورد حدود ۷۰۰ برند سرگرمی صورت داده تا مشخص شود کدامیک جسورانه‌ترین، الهام‌بخش‌ترین و تأمل‌برانگیزترین برندها برای مخاطبین آمریکایی است.

سریال «مندلوری» (The Mandalorian) دیزنی پلاس، فیلم‌های «انتقام‌جویان» (Avengers) مارول و سریال «چیزهای عجیب» (Stranger Things) نت‌فلیکس، بنا بر پژوهش جدید «گروه ملی پژوهش» (NRG) در صدر برترین برندهای سرگرمی قرار گرفته‌اند.

از ابتدای سال ۲۰۱۹، «گروه ملی پژوهش» که مؤسسه‌ای جهانی است، بیش از ۳۵۰ هزار مصاحبه در مورد حدود ۷۰۰ برند سرگرمی صورت داده تا مشخص شود کدامیک جسورانه‌ترین، الهام‌بخش‌ترین و تأمل‌برانگیزترین برندها برای مخاطبین آمریکایی است. نتایج به دست آمده تجزیه و تحلیل شد تا تعیین شود چه برندهایی در مقابل گذر زمان مقاومت بیشتری می‌کنند و به تکامل و نوآوری ادامه می‌دهند.

مطابق انتظار، دیزنی و مارول بر فهرست ۲۰ برند برتر حکمرانی می‌کنند و ۷۰ درصد عناوین که شامل فیلم، سریال و بازی ویدیویی می‌شود را به خود اختصاص داده‌اند. «مندلوری» در صدر فهرست ایستاده، در حالی که «انتقام‌جویان»، «پلنگ سیاه»، «نگهبانان کهکشان»، «مرد آهنی»، «بیوه سیاه» و «مرد عنکبوتی» در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

نت‌فلیکس از سوی دیگر سه مورد از ۱۰ عنوان برتر را در اختیار دارد که شامل «چیزهای عجیب»، «ویچر» و «اوزارک» می‌شود. این شبکه‌ی استریم ویدیو بیش از رقیبش دیزنی پلاس در این فهرست نماینده دارد.

«آینه سیاه» (Black Mirror)، «کیهان» (Cosmos) شبکه‌های فاکس و نشنال جئوگرافیک، «پلنگ سیاه» و «همیلتون»، بنابر این پژوهش جسورانه‌ترین برندهای سرگرمی شناخته شده‌اند. برای مخاطبین ۱۳ تا ۲۴ ساله، «باب اسفنجی شلوارمکعبی» (SpongeBob SquarePants) و «شرک» (Shrek) در میان پنج برند برتر قرار دارند، در حالی که برای مخاطبین آفریقایی تبار، سریال‌های «آتلانتا» (Atlanta)، «سیاه-طور» (Black-ish)، «قدرت» (Power) و «امپراطوری» (Empire) و فیلم «برو بیرون» (Get Out) از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده‌اند.

سریال‌های «چیزهای عجیب»، «سرخوشی» (Euphoria) و «آموزش جنسی» (Sex Education) نیز در میان مخاطبین نوجوان محبوبیت بیشتری داشته‌اند، و «بازمانده» (Survivor)، «شارک تنک» (Shark Tank)، «رقابت شگفت‌انگیز» (The Amazing Race) و «آمریکا استعداد دارد» (America’s Got Talent) مخاطبین عادی را سرگرم ساخته‌اند.

در سال ۲۰۲۱ انتظار می‌رود برندهایی نظیر «سریع و خشن» (Fast and Furious)، «ماتریکس» (The Matrix)، «جیمز باند» (James Bond) و «تاپ گان» (Top Gun) دوباره مخاطبین را هیجان‌زده کنند.

۲۰ برند برتر صنعت سرگرمی:

۱. مندلوری (The Mandalorian)

۲. انتقام‌جویان (Avengers)

۳. چیزهای عجیب (Stranger Things)

۴. جان ویک (John Wick)

۵. پلنگ سیاه (Black Panther)

۶. نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy)

۷. ویچر (The Witcher)

۸. اوزارک (Ozark)

۹. مرد عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Into the Spider-Verse)

۱۰. بیوه سیاه (Black Widow)

۱۱. ددپول (Deadpool)

۱۲. ثور (Thor)

۱۳. مرد آهنی (Iron Man)

۱۴. برادران ماریو (Mario Bros.)

۱۵. داستان اسباب بازی (Toy Story)

۱۶. دکتر استرنج (Doctor Strange)

۱۷. مرد عنکبوتی (Spider-Man)

۱۸. کوکو (Coco)

۱۹. شیر شاه (The Lion King)

۲۰. همیلتون (Hamilton)

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

دیلی‌بیست: ترامپ تنظیم سیاست‌ها در قبال ایران را به مشاورانش سپرده است

س دسامبر 1 , 2020
سیاسی/ بین الملل منابع مطلع به یک رسانه آمریکایی گفته‌اند دونالد ترامپ در هفته‌های باقی‌مانده در کاخ سفید تنظیم سیاست‌ها در قبال ایران را به مشاورانش سپرده است. یک رسانه آمریکایی گزارش داده «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا به مشاوران ارشدش مجوز داده از هر فرصتی برای زدن ضربه به ایران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000