قرنطینه کرونا و افزایش همسر آزاری

5fc604ea03347_2020-12-01_12-25

رئیس اداره بهزیستی کیش گفت: همسر آزاری یکی از عواقب قرنطینه ناشی از شیوع کرونا است.

شقایق کهورزاده، گفت: بیکاری، ترس از بیماری کرونا و حضور زیاد در قرنطینه مهمترین عوامل تاثیر گذار در افزایش خشونت و همسر آزاری در بین خانواده‌ها است.

وی افزود: نداشتن مهارت، کاهش گفتگو بین همسران و سرگرم شدن‌های طولانی در فضای مجازی که موجب بی اعتمادی و بی توجهی به خانواده می‌شود زمینه‌های آزار جسمی و روانی همسران را ایجاد می‌کند.

رئیس بهزیستی کیش گفت: کارکنان اورژانس اجتماعی پس از دریافت پیام از طریق تلفن ۱۲۳ با هماهنگی دادستان به منزل شخص درخواست کننده وارد می‌شوند و زوجین را به آرامش دعوت می‌کنند و با ارائه مشاوره‌های زود بازده از امنیت جانی همسران مطمئن می‌شوند و سپس منزل را ترک می‌کنند.

کهورزاده خاطر نشان کرد: افرادی که در منزل نزاع و درگیری دارند و منجر به همسر آزاری می‌شود حتما باید در دوره‌های مشاوره‌های اجتماعی و روان درمانی شرکت کنند تا آثار مخرب این درگیری‌ها و در نهایت طلاق در جامعه و خانواده کم شود.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

راهکاری ساده برای جلوگیری از ابتلا به رنج آورترین سرطان

س دسامبر 1 , 2020
محققان انگلیسی می‌گویند می‌توان با راهکاری ساده، خطر ابتلا به سرطان روده را کاهش داد. سرطان روده زمانی رخ می‌دهد که سلول‌های آن بخش شروع به تکثیر بی هدف می‌کنند. همین امر باعث به وجود آمدن سلول‌های اضافی و در نهایت تومور روده می‌شود. سرطان روده چهارمین سرطان رایج در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000