واکنش مهدی فخیم‌زاده به خبر ابتلایش به کرونا/ عکس

5fc61e87d8d79_5fc61e87d8d7b مهدی فخیم‌زاده کارگردان و بازیگر سینما، ابتلا به ویروس کرونا را تکذیب کرد و گفت در سلامت کامل است.

مهدی فخیم‌زاده با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام با اشاره به انتشار خبرهای حاشیه‌ای مبنی بر ابتلا به کرونا این اخبار را تکذیب کرد.

فخیم‌زاده در صفحه‌اش نوشت:

نمیدونم‌کدوم شیر پاک خورده‌ای تو فرنگستون و بین دوستای سفر کرده ما شایع کرده که فلانی کرونا گرفته والان توبیمارستانه. چون چند نفرزنگ زدن واز شنیدن صدای من تعجب میکردن ومیپرسیدن تو حالت خوبه؟ این عکسو گرفتم که احتمالا اونا ببینن یا خبرش بهشون برسه که فلانی بیمارستان نیست و هنوز حالش خوبه. حالا فردا رو خدا میدونه!
از ابتدای همه‌گیری کرونا در ایران بسیاری از بازیگران و هنرمندان به این ویروس مبتلا شده و متأسفانه برخی از آنها از جمله پرویز پورحسینی، چنگیز جلیلوند، اکبر عالمی، کریم اکبری مبارکه و خسرو سینایی جان خود را از دست داده‌اند.
تصویری که مهدی فخیم‌زاده منتشر کرده است را در ادامه می‌بینید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

استفاده زنان از دوچرخه‌های اشتراکی در اصفهان ممنوع است

س دسامبر 1 , 2020
دادستان اصفهان در نامه‌ای که به شهردار این شهر نوشته تاکید کرده است چون الیپکو یک شرکت دانش‌بنیان است و با توجه به اینکه ۶۰ تا ۷۰ درصد استفاده گنندکان زن بوده‌اند و حالا حذف می شوند، یارانه‌ای در اختیار شرکت قرار بگیرد. پس از حدود یک سال و نیم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000