رییس جمهور از شکایت خود از برخی رسانه‌ها صرف‌نظر کرد

سیاسی/ دولت 5fc51b63bd6d0_2020-11-30_19-48 در راستای ترویج فرهنگ نقدپذیری و تشویق به مدارا، رییس جمهوری با پیشنهاد معاون حقوقی در خصوص اعلام گذشت نسبت به برخی از شکایات مطروحه علیه رسانه‌ها موافقت و از حق خود در این ارتباط صرف‌نظر کرد.

پژمان محمدی معاون هماهنگی و برنامه ریزی امور حقوقی دستگاههای اجرایی معاونت حقوقی رییس جمهوری، روز دوشنبه با ارسال نامه‌های جداگانه به دادسرای فرهنگ و رسانه و همچنین مدیران مسئول چند روزنامه، خبرگزاری و پایگاه تحلیلی خبری از موافقت رییس جمهوری با اعلام انصراف از شکایت نسبت به برخی رسانه ها خبر داد.

بنابر این گزارش، در این نامه بر اصلاح رویه و گسترش فرهنگ مدارا و روحیه نقادی سازنده و استفاده از این ظرفیت به منظور بهبود وضعیت موجود و تعالی کشور اشاره شده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تماس مستقیم ایران با بن زائد: آمریکا به ایران حمله کند، حتما امارات را هدف خواهیم گرفت

د نوامبر 30 , 2020
سیاسی/ بین الملل میدل ایست آی نوشت که ایران به امارات گفته است که در صورت هرگونه حمله آمریکا، این کشور را مورد هدف قرار خواهد داد. در ادامه این مطلب آمده است: یک منبع بلند پایه در امارات به ما گفت که ایران مستقیما با محمد بن زائد ولیعهد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000