دشمنان دست به خودکشی زدند/ قطعا تقاص خواهند داد

سیاسی/ دفاعی 5fc4c904a62ed_2020-11-30_13-57 فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: دشمنان ما از ترس مرگ، دست به خودکشی زدند و بدانند که قطعا تقاص خواهند داد.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید محسن فخری‌زاده، گفت: تروریست‌ها و دشمنان اسلام می‌خواهند حرکت نورانی ملت ایران را متوقف کنند، اما بدانند اگر قرار بود این اتفاق بیفتد در این چهل سال که ۱۷ هزار شهید ترور دادیم این حرکت متوقف می‌شد، اما امروز شاهد ادامه این حرکت ملت ایران هستیم.

وی تصریح: دشمنان ما از ترس مرگ دست به خودکشی زدند و بدانند که قطعاً تقاص خواهند داد. ملت ایران از انتقام دست برنخواهد داشت.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: راه این شهید و دیگر شهدای ترور ادامه دارد و این شهادت‌ها رغبت و انگیزه دوستان و همکاران این شهید را برای ادامه راه او بیشتر خواهد کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

دلیل تاخیر ارسال نتایج تحقیقات در پرونده ترور سردار سلیمانی از سوی عراق

د نوامبر 30 , 2020
سیاسی/ بین الملل نماینده ائتلاف الفتح در پارلمان عراق دلیل تاخیر در ارسال نتایج تحقیقات در پرونده ترور فرماندهان پیروزی را تعارف دولت الکاظمی با آمریکا دانست. عبدالامیر التعیبان در پارلمان عراق در گفت وگو با خبرگزاری المعلومه گفت: دلیل تاخیر در اعلام نتایج تحقیقات در رابطه با ترور فرماندهان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000