دلیل تاخیر ارسال نتایج تحقیقات در پرونده ترور سردار سلیمانی از سوی عراق

سیاسی/ بین الملل 5fc4ca3d9bb41_2020-11-30_14-02 نماینده ائتلاف الفتح در پارلمان عراق دلیل تاخیر در ارسال نتایج تحقیقات در پرونده ترور فرماندهان پیروزی را تعارف دولت الکاظمی با آمریکا دانست.

عبدالامیر التعیبان در پارلمان عراق در گفت وگو با خبرگزاری المعلومه گفت: دلیل تاخیر در اعلام نتایج تحقیقات در رابطه با ترور فرماندهان پیروزی(سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس) تعارف دولت عراق با آمریکا است.

وی تاکید کرد که دولت الکاظمی از تحقیقات در پرونده ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در فرودگاه بین المللی بغداد چشم‌پوشی می کند.

این نماینده عراقی خاطرنشان کرد که پارلمان عراق در رابطه با تاخیر در ارسال نتایج تحقیقات در پرونده ترور فرماندهان پیروزی موضع‌گیری خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، کمیسیون روابط خارجی پارلمان عراق دیروز یکشنبه اعلام کرد که تحقیقات در رابطه با پرونده ترور سردار سلیمانی و ابومهدی همچنان پابرجاست.

، پیش از این نیز برخی نمایندگان عراقی با انتقاد از عملکرد دولت الکاظمی در پرونده ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس خواستار ارسال نتایج تحقیقات در رابطه با این پرونده در سریع ترین زمان ممکن به پارلمان شدند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تمام علت‌های تعجب‌آور کاهش حافظه!

د نوامبر 30 , 2020
از دست دادن حافظه می تواند سوای آلزایمر، با بسیاری از دلایل در ارتباط باشد و در هر سنی رخ دهد. افسردگی قابل توجه، بد خوابی و … از دلایلی هستند که می توانند منجر به شکایات حافظه شوند و عملکرد مغز را تحت تاثیر منفی قرار دهند. در اینجا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000