جزئیاتی تازه از ترور شهید فخری زاده / تصاویر تحلیلی از محل ترور

سیاسی/ دفاعی 5fc49c883d512_2020-11-30_10-47 رقابت میان روایتهای مختلف درباره چگونگی اجرای عملیات ترور سردار محسن فخری زاده هنوز ادامه دارد.

کانال بولتن محرمانه که پیش از این برخی روایتهای هالیوودی از نحوه شهادت سردار فخری زاده را منتشر کرده بود، حالا روایتی دیگر با شرح تصویری این حادثه را منتشر کرده است.

در این کانال آمده است: «باتوجه به شواهد، عملیات ترور فخری‌زاده، برخلاف شایعات، از نظر "اجرای عملیات" خیلی پیچیده نبوده است.»

در این مطلب تصریح شده است: «طبق نتیجه تحلیل اطلاعات موجود و شواهد IMINT، بطور خلاصه سناریوی به شرح زیر محتمل است: سرنشینان خودروی در حال حرکت (هدف) با انفجار نیسان [ساکن] در فاصله کمی از آن‌ها، غافلگیر شده و خودرو توسط راننده متوقف می‌شود. با توقف هدف، یک الی دو بازیگر با شلیک‌ حداقل سه گلوله به سوی شیشه جلو راننده را می‌کشند. سپس به سوی سرنشین پشت راننده سه الی چهار گلوله شلیک می‌کنند. سرنشین مذکور در شرایط خونریزی از خودرو پیاده شده و احتمالا توسط بازیگر دوم/سوم به شهادت می‌رسد.»

این کانال در ادامه نوشته است: «اینطور بنظر می‌رسد که مهاجمین عملیات خود را سریع و ساده انجام داده‌اند و پس از متفرق کردن شاهدان و مردم از صحنه گریخته‌اند. پیچیدگی چنین عملیاتی در اجرای آن نیست، بلکه ساده و سریع انجام شدن آن نشان از اشراف اطلاعاتی نهاد حریف دارد. در نتیجه، بررسی درز یا نشت اطلاعاتی و مهار شبکه نفوذ از پاسخ دادن یا ندادن به این سوءقصد آشکار اهمیت بیشتری دارد.»

پیش از این روایتهایی دیگر از فرآیند ترور منتشر شده بود که این روایت ها را اینجا می توانید بخوانید:

دو روایت از نحوه شهادت سردار فخری زاده

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

هیچ جنایتی در نزد ملت ایران بی پاسخ نخواهد ماند

د نوامبر 30 , 2020
سیاسی/ دفاعی وزیر دفاع با اشاره به ترور شهید محسن فخری زاده تصریح کرد: دشمن به خوبی می‌داند هیچ جنایتی در نزد ملت ایران بی پاسخ نخواهد ماند و ما حتماً جنایتکاران را تعقیب می‌کنیم و امر فرماندهی معظم کل قوا اجرا خواهد شد. امیر سرتیپ امیر حاتمی مسلح صبح […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000