قیمت جهانی طلا با امید به واکسن کرونا باز هم کاهش یافت

5fc4838c16ff6_5fc4838c16ff9 قیمت جهانی طلا در آغاز معاملات این هفته در صبح دوشنبه تحت تاثیر امید به واکسن کرونا و چشم‌انداز خاتمه سریع‌تر پاندمی کرونا، باز هم سقوط کرد.

قیمت جهانی طلا در آغاز معاملات این هفته در صبح دوشنبه تحت تأثیر امید به واکسن و چشم‌انداز خاتمه سریع‌تر پاندمی ، باز هم سقوط کرد.

تا ساعت ۷:۴۷ به وقت تهران، قیمت خرید نقدی هر اونس طلا در بورس لندن، اسپات‌گلد، ۰.۹۷ درصد یا ۱۷.۲۶ دلار سقوط کرد و به ۱٫۷۷۰.۸۶ دلار بازگشت.

قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا ۰.۷۹ درصد یا ۱۴.۱۰ دلار سقوط کرد و به ۱٫۷۷۴ دلار رسید.

امید به واکسن باعث به وجود آمدن نوعی خوش‌بینی در بین سرمایه‌گذاران شده و ریسک‌پذیری آنها را برای فروش سرمایه‌های امنی مانند طلا و خرید سرمایه‌های ریسک‌داری مانند سهام افزایش داده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

گفت‌وگو با بهروز افخمی به بهانه نامه جنجالی‌اش به وزیر بهداشت

د نوامبر 30 , 2020
بهروز افخمی، در نامه خود به وزیر بهداشت و درمان پزشکی، ضمن مخالفت با برقراری محدودیت‌های کرونایی، گفته است با رسیدن میزان مرگ و میر به یک هزارم جمعیت کشور (۸۵ هزار نفر)، مصونیت همگانی ایجاد خواهد شد. بهروز افخمی، در سال‌های گذشته، صحبت‌های جنجالی بسیاری داشته است؛ از جشنواره […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000