اینفوگرافیک| ترامپ برای 2024 چه میزان حامی در بین جمهوری‌خواهان دارد؟

سیاسی/ بین الملل 5fc3f6d18a3d5_5fc3f6d18a3d8 طبق یک نظرسنجی منتشر شده، دونالد ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری در سال 2024 در بین رأی دهندگان جمهوری‌خواه از میزان حمایت بالایی برخوردار است.

طبق گزارشات بدست آمده به نظر می رسد که دولت ترامپ درصدد همکاری برای آغاز روند انتقال قدرت به رقیبش یعنی جو بایدن است.

در حالی که ترامپ و نزدیکانش همچنان پرونده های خود را با ادعای تقلب گسترده در انتخابات به جریان می اندازند، به نظر می رسد که رئیس جمهور شکست را پذیرفته و به آینده چشم دوخته است – آینده ای که ممکن است او برای تصاحب کاخ سفید در سال ۲۰۲۴ تلاش کند. داده های نظرسنجی جمهوری خواهان نشان می دهد که ترامپ در ۴ سال آینده از میزان حمایت بالایی برخوردار است.

بر همین اساس، نظرسنجی ها نشان می دهد که در صورت تصمیم برای حضور مجدد در سال ۲۰۲۴، تقریباً ۵۴ درصد از رأی دهندگان جمهوری خواه از ترامپ پشتیبانی خواهند کرد. از جمله نامزدهای نزدیک دیگر مایک پنس معاون رئیس جمهور با ۱۲ درصد، پسر ترامپ با ۸ درصد و سناتور تد کروز با ۴ درصد هستند.

همچنین از دیگر برنامه های ترامپ می توان به ایجاد رسانه ای جدید برای مبارزه با دیگر رسانه های محافظه کار مانند فاکس نیوز و نیوزمکس اشاره کرد. طبق تحقیقات رسانه ها از جمله نیویورک تایمز ترامپ بدهی های سنگینی دارد و ایجاد رسانه پولساز برای ترامپ می تواند گزینه بهتری برای او باشد تا اینکه برای دوره بعدی آماده شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

فاطمه معتمدآریا در مراسم خاکسپاری پرویز پورحسینی/ عکس

د نوامبر 30 , 2020
فاطمه معتمدآریا از معدود هنرمندانی بود که امروز در کنار خانواده پرویز پورحسینی در مراسم خاکسپاری این بازیگر پیشکسوت کشورمان حضور داشت. صبح امروز (یکشنبه ۹ آذر)، پیکر پرویز پورحسینی، در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد. این مراسم به‌خاطر شیوع کرونا، تنها با حضور خانواده و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000