به مبارزه خود تا زمان تشکیل کشور مستقل فلسطین ادامه می‌دهیم

سیاسی/ بین الملل 5fc39b5134a74_5fc39b5134a76 رئیس جمهوری ترکیه امروز (یکشنبه) در سخنانی تاکید کرد: به مبارزه خود تا زمان تاسیس کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شرقی ادامه خواهیم داد.

رجب طیب اردوغان، تصریح کرد: به مبارزه خود تا زمان تاسیس کشور مستقل و دارای حاکمیت و یکپارچه فلسطین به پایتختی قدس شرقی در مرزهای ۱۹۶۷ ادامه خواهیم داد.

اردوغان گفت: در تمامی محافل برای دفاع از مساله فلسطین تلاش می‌کنیم و تمام توان خود را برای پایان دادن به سیاست‌های اشغالگر و ستم‌ها و کشتار جمعی علیه برادران فلسطینی‌مان به کار می‌بریم.

وی روز گذشته نیز گفته بود که ترک‌ها باید از حقوق قدس ولو با جان خود دفاع کنند.

تاکید چاووش‌اوغلو بر حمایت ترکیه از مسئله فلسطین

به نقل از آناتولی، وزیر امور خارجه ترکیه در روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین تاکید کرد: ما همیشه در مسیر تحقق آرمان فلسطینیان در کنار آنها خواهیم بود.

مولود چاووش‌اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه به مناسبت روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین در حساب توئیتر خود نوشت: در روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین، ما با جان و دل از برادران فلسطینی خود حمایت می‌کنیم. مساله فلسطین، مساله همه ما است. ما همیشه در مسیر تحقق آرمان فلسطینیان در کنار آنان خواهیم بود.

وزارت امور خارجه کشور نیز به این مناسبت، پیامی منتشر و تاکید کرد: ترکیه بار دیگر در روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین، بر پایبندی خود به مسئله حق مشروع فلسطین تاکید می‌کند. تلاش‌های ما برای حل و فصل دائمی بی‌عدالتی تاریخی علیه برادران فلسطینی‌مان بر اساس راه‌حل دو دولتی ادامه خواهد یافت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

درخواست مهم مرحوم پورحسینی از مردم در آخرین پیغام ویدیویی/ ویدئو

ی نوامبر 29 , 2020
پرویز پورحسینی بازیگر مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون ایران بامداد روز جمعه ۷ آذر بر اثر ابتلا به کرونا و در سن ۷۹ سالگی چشم از جهان فروبست. این ویدئو اخرین پیغام ویدیویی مرحوم و درخواست مهم ایشان از مردم است.badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000