سفر پمپئو به اسرائیل برای تفریح نبود/ موضوع ترور فخری زاده مرتبط با این سفر است

سیاسی/ بین الملل 5fc398ec09454_5fc398ec09457 رئیس پیشین اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی، سفر اخیر وزیر امورخارجه آمریکا به اراضی اشغالی را با ترور شهید فخری زاده مرتبط دانست.

آموس یادلین در گفت وگو با یک رسانه داخلی در پاسخ به سوالی درباره ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند برجسته کشورمان در زمینه دفاعی و هسته ای مدعی شد: هر کسی که این تصمیم را گرفته باشد، می داند که تنها 55 روز از عمر دولتی در کاخ سفید باقی مانده است که تهدید ایران را همان گونه که هست می بیند. او می‌داند داستان بایدن(رئیس جمهور منتخب آمریکا) متفاوت است.

به نوشته روزنامه تایمز آو اسرائیل، وی در ادامه اظهارات خود سفر دو هفته پیش مایک پمپئو وزیر امورخارجه آمریکا به اراضی اشغالی را با حمله روز جمعه مرتبط دانست. یادلین گفت که به طور قطع پمپئو برای تفریح به اینجا نیامده بود.

روز جمعه طی یک اقدام تروریستی در نزدیکی تهران دکتر محسن فخری زاده هدف حمله قرار گرفت که به شهادت او منجر شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

۲ راهکار برای دریافت کانال های HD/ ویدئو

ی نوامبر 29 , 2020
برای دریافت تصاویر با وضوح و قدرت تفکیک بالا یا همان تماشای شبکه‌های تلویزیونی به صورت HD، لازم است تا شبکه‌های مورد نظر را بار دیگر در گیرنده خود جست‌وجو کنید. اچ دی سازی شبکه‌های تلویزیونی امروز (نهم آبان ماه) به طور رسمی اعلام و اجرایی شد. بیش از یک […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000