دومین سفر هیئت رسمی بحرین به اراضی اشغالی

سیاسی/ بین الملل 5fc3867278b16_5fc3867278b19 رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از دومین سفر هیئت رسمی بحرین به اراضی اشغالی طی سه‌شنبه هفته جاری خبر داد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دومین هیئت رسمی بحرین سه‌شنبه هفته جاری به ریاست زاید بن راشد الزیانی، وزیر صنعت، تجارت و گردشگری این کشور به اراضی اشغالی سفر می‌کند.

طبق این گزارش، قرار است که اعضای این هیئت بحرینی با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، گابی اشکنانی، وزیر خارجه و وزرای همکاری منطقه‌ای و گردشگری دولت این رژیم دیدار و گفت‌وگو کنند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه گزارش داد که در این دیدارها مسائل اقتصادی از جمله همکاری میان بخش خصوصی بحرین و رژیم صهیونیستی و چشم‌اندازهای جدید همکاری اقتصادی میان دو طرف مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

طبق گزارش این رسانه عبری، سفر دو هیئت رسمی بحرین به اراضی اشغالی طی دو هفته بیانگر گرمی روابط میان دو طرف است.

در همین حال، چند منبع سیاسی درباره جزئیات سفر مذکور اعلام کردند که احتمال داده می‌شود در جریان سفر هیئت اقتصادی بحرین به اراضی اشغالی پیش‌نویس توافقنامه‌ای درباره سفرهای هوایی مستقیم میان تل‌آویو و منامه به امضای دو طرف برسد.

نخستین سفر هیئت رسمی دولت بحرین ۲۸ آبان به ریاست وزیر خارجه این کشور به اراضی اشغالی انجام شده بود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

زمانِ پالایش از درون است/ مفهوم ترور فخری‌زاده این است که دشمن در میان خودی‌ها عوامل نفوذی دارد

ی نوامبر 29 , 2020
سیاسی/ سیاست داخلی مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: حالا که یک نیروی ارزشمند را از دست داده‌ایم، با گفتن اینکه انتقام می‌گیریم و پدر درمی‌آوریم، مشکل ناامنی مراکز حساس حل نمی‌شود. این روزنامه در سرمقاله خود با عنوان«زمانِ پالایش از درون است» به قلم مدیرمسئول، حجت الاسلام مسیح مهاجری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000