تخلف جدید: تردد شبانه با مخدوش کردن پلاک

5fc34c0322f4d_5fc34c0322f4f

به گفته معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، عده ای با مخدوش کردن پلاک در بازه زمانی اعمال محدودیت ها در شهر تردد می کنند.

سرهنگ علی همه خانی با اشاره به اینکه لازم است همه شهروندان با همکاری و مشارکت و هم افزایی کمک کنند که این بیماری منحوس را ریشه کن سازیم بیان داشت: علیرغم محدودیت‌های اعمال شده از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد برخی افراد با مخدوش کردن یا پوشاندن پلاک خودرو خود اقدام به تردد غیر مجاز می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های گشت پلیس راهور فاتب در طول اعمال محدودیت‌های شبانه در میادین و قسمت‌های مختلف شهر مستقر هستند، گفت:افرادی که در ساعات منع تردد شبانه با مخدوش کردن یا پوشاندن پلاک خودرو خود اقدام به تردد در سطح شهر می‌کنند اعمال قانون و خودروی آن‌ها توقیف می‌شود و خود این افراد به مرجع قضایی معرفی میشوند.

سرهنگ همه خانی گفت: درخواست ما از مردم گرانقدر آن است که ما را در اجرای هر چه بهتر این طرح با رعایت ضوابط اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونا، یاری کنند.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

لاکچری بازی‌هایی که جان مردم را نشانه گرفت/ ثبت رکورد ازدواج در ۹۹/۹/۹

ی نوامبر 29 , 2020
بسیاری از تازه عروس و دامادها برای ثبت ازدواج خود تاریخ ۹۹/۹/۹ را در شرایط کرونایی انتخاب کردند. سال‌هاست که تاریخ‌های رند تبدیل به روزی برای انجام بسیاری از کار‌ها و مراسم‌ها شده است از وقت گرفتن در بیمارستان برای به دنیا آوردن فرزند تا ثبت ازدواج، همه و همه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000