یک عضو نیروی هوایی آمریکا در امارات کشته شد

سیاسی/ بین الملل 5fc2ab0b28d4d_5fc2ab0b28d4f نیروی هوایی آمریکا شنبه شب اعلام کرد که یک تن از این نیروها در امارات کشته شده است.

نیروی هوایی آمریکا در بیانیه‌ای افزود، کاپتان کلیان لی ۳۰ ساله در یک حادثه غیرنظامی جان خود را از دست داده است.

براساس بیانیه نیروی هوایی آمریکا، کاپتان کلیان لی در پایگاه هوایی ظفره امارات جان خود را از دست داده است.

مقامات آمریکایی همچنان در حال بررسی علت این حادثه هستند.

کاپتان لی یکی از اعضای شصتمین اسکادران عملیات بهداشتی آمریکا در پایگاه نیروی هوایی تراویس کالیفرنیا بوده که جان خود را در امارات از دست داد.

به طور معمول نیروهای آمریکا در پایگاه هوایی الظفره امارات برای شرکت در مأموریت های نیروهای متحد و گذراندن دوره های آموزشی مستقر شده‌اند.

آمریکا بر اساس سیاست «دونالد تراپ» در حال کاهش نیروهای این کشور در عراق و افغانستان است، البته پارلمان عراق چند ماه پیش تصویب کرد که نیروهای متجاوز آمریکایی هرچه سریعتر باید از این کشور خارج شوند هر چند واشنگتن تاکنون پاسخ روشنی به این تقاضای پارلمان عراق نداده است.

کاهش نیروهای آمریکایی در افغانستان نیز بر اساس توافق واشنگتن با گروه طالبان صورت گرفته است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

انتقاد کیهان از سلبریتی ها بخاطر سکوت در برابر ترور دانشمند هسته ای

ی نوامبر 29 , 2020
کیهان نوشت: اکثر سلبریتی‌هایی که درباره هر موضوعی اظهار نظر می‌کنند و بیانیه صادر می‌نمایند؛ در برابر شهادت دانشمند هسته‌ای کشورمان شهید محسن فخری زاده سکوت پیشه کردند. این سلبریتی‌ها همانانی هستند که روزی برای کشته شدگان حوادث تروریستی در پاریس عزاداری کردند و یک روز هم برای قصاص قاتل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000