بهرنگ علوی، مهمان سروش صحت در «کتاب باز» می‌شود

5fc25f538b9a8_5fc25f538b9aa بهرنگ علوی، با حضور در برنامه «کتاب‌باز»، مهمان سروش صحت می‌شود و از الزامِ مطالعه برای بازیگرانی که نقش شخصیت‌های تاریخی را ایفا می‌کنند، خواهد گفت.

بهرنگ علوی، بازیگر سینما و تلویزیون، امشب (شنبه ۸ آذر) مهمان برنامه تلویزیونی «کتاب‌باز» است.

او که بیش از ۲۰ سال پیش از مدیوم تئاتر وارد حرفه بازیگری شده است، در این قسمت از «کتاب‌باز»، از الزامِ مطالعه برای بازیگرانی که نقش شخصیت‌های تاریخی را ایفا می‌کنند، خواهد گفت.

این بازیگر که از دنبال‌کنندگان جدی فوتبال است، همچنین از کتابِ زندگی‌نامه مارادونا، فوتبالیست افسانه‌ای آرژانتین که به‌تازگی درگذشته است، سخن می‌گوید.

در بخش دوم برنامه تلویزیونی «کتاب‌باز»، رشید کاکاوند، کارشناس ثابت «کتاب‌باز» روبه‌روی سروش صحت می‌نشیند. او با اشاره به شاعران معاصری که اشعاری را در قالب چهارپاره سروده‌اند، به شعر «سگ‌ها و گرگ‌ها» سروده مهدی اخوان ثالث خواهد پرداخت.

برنامه‌ تلویزیونی «کتاب‌باز» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا رضائیان، هر هفته از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۹ در شبکه نسیم پخش و روز بعد در ساعات ۱، ۸ و ۱۴ بازپخش می‌شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پیکر شهید محسن فخری‌زاده امشب در حرم رضوی طواف داده خواهد شد

ش نوامبر 28 , 2020
سیاسی/ دفاعی معاون روابط عمومی و فرهنگی وزارت دفاع گفت: مراسم تدفین و تشییع شهید فخری زاده با حضور فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح و خانواده معظم شهید (روز دوشنبه) برگزار می‌شود. امیر سرتیپ دوم داوود عبدی معاون روابط عمومی و فرهنگی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خصوص […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000