واکنش سخنگوی وزارت خارجه درخصوص حکم ۲۰ سال حبس برای دیپلمات ایرانی

سیاسی/ سیاست خارجی 5fc24ac9aad19_2020-11-28_16-34 سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان اخبار منتشر شده در خصوص حکم ۲۰ سال حبس برای اسدالله اسدی دیپلمات کشورمان را نادرست خواند.

سعید خطیب زاده در پاسخ به پرسشی مبنی بر صحت برخی اخبار منتشر شده در خصوص حکم ۲۰ سال حبس برای اسدالله اسدی دیپلمات کشورمان، ضمن نادرست خواندن آن اظهار کرد : چنین خبری صحت ندارد. این درخواست دادستان ازدادگاه است و حکمی صادر نشده است.

وی ادامه داد: هر چند از ابتدا و بارها اعلام کرده ایم که این دادگاه صلاحیت رسیدگی نداشته و فرایند قضایی در جریان به دلیل مصونیت قطعی دیپلماتیک ایشان و اشکالات بنیادین شکلی و محتوایی موجود فاقد مشروعیت بوده و حتی اگر به صدور حکمی نیز بیانجامد به رسمیت نمی شناسیم. ایشان بی‌گناه بوده و روشن است علیه ایشان توطئه شده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بازتاب پیام مقام معظم رهبری در پی ترور شهید فخری‌زاده در رسانه‌های خارجی

ش نوامبر 28 , 2020
مقام معظم رهبری در پی اقدام تروریستی در به شهادت رساندن دانشمند برجسته کشورمان خواستار مجازات عاملان این جنایت شدند. بیانات ایشان در این رابطه بازتاب گسترده ای در رسانه های خارجی داشته است. خبرگزاری آسوشیتدپرس در این باره گزارش داد: رهبر معظم ایران روز شنبه (امروز) در بیانیه‌ای خواستار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000