نوش آبادی: انتقام سختی در انتظار صهیونیست‌های خون آشام است

سیاسی/ سیاست خارجی 5fc153b958741_5fc153b958744 رئیس فراکسیون دیپلماسی بین المللی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی گفت که انتقام سختی در انتظار آنان است و به زودی پاسخ کوبنده ای دریافت خواهند کرد.

متن پیام حسین نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم
بار دیگر عوامل و عناصر وابسته به رژیم صهیونیستی، دست به اقدامی شنیع و وحشیانه زدند و یکی از دانشمندان برجسته‌ی هسته ای و شخصیت های علمی و پژوهشی کشورمان را به شهادت رساندند.

او از جمله دانشمندان موثر بخش تحقیقات علمی و از مدیران ارشد کشور بود که عمر پر برکت خویش را وقف توسعه و اعتلای حوزه دفاعی و بازدارندگی کشور نمود و به دلیل موفقیت های چشمگیر در بخش هسته ای و موشکی، همواره مورد خشم دشمنان نظام قرار داشت و بارها مورد تهدید رژیم اشغالگر قدس، قرار گرفته بود.

بی تردید ترور دانشمندان هسته‌ای، آشکارترین تقابل خشن نظام سلطه، برای جلوگیری از دستیابی ایران به فن آوریهای مدرن در حوزه های نظامی و دفاعی است و صهیونیست های خون آشام در واپسین روزهای عمر رئیس جمهور شکست خورده و ناکام آمریکا، درصدد تشدید فشار بر جمهوری اسلامی ایران هستند و با تصور باطل خویش، سعی در ممانعت از پیشرفت های علمی و موفقیت های هسته ای کشورمان دارند.

عناصر کوردل تروریستی وابسته به استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی و آمران و عاملان این اقدام وحشیانه بدانند، گرچه شهادت این مدیر توانا و شایسته، ضربه سنگینی به مجموعه دفاعی کشور بود، اما قطعا راهی که شهید فخری زاده و سایر شهدای هسته ای آغاز کرده اند، هرگز متوقف نخواهد شد و انتقام سختی در انتظار آنان است و به زودی پاسخ کوبنده ای دریافت خواهند کرد.

وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ…»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

«زمین آبی پرتقالی» در سینما حقیقت

ج نوامبر 27 , 2020
مستند بلند «زمین آبی پرتقالی» تولید سال 2020 کشور اوکراین به کارگردانی «ایرینا تسیلیک»، در بخش بهترین‌های جهان مستند چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت به نمایش گذاشته می‌شود. در خلاصه موضوع این فیلم مستند 73 دقیقه‌ای آمده است: "آنا" مادر تنها و چهار فرزندش در خط مقدم منطقه جنگی «دونباس» […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000