سلطانِ توئیت، توئیتر را متهم کرد

سیاسی/ بین الملل 5fc0b99187d54_5fc0b99187d57 دونالد ترامپ امروز (جمعه) بار دیگر رسانه‌ها را به هدف قرار دادن عمدی‌ وی از طریق سانسور "پیامهای حقیقی اش" متهم کرد و خواستار حذف بخش ۲۳۰ قانون ارتباطات آمریکا شد که شامل مصونیت برای وبسایت‌هایی است که محتوای مربوط به شخص ثالث را منتشر می‌کنند.

دونالد ترامپ در توئیتی نوشت: من یک نشست خبری بسیار طولانی پس از تبریک عید شکرگزاری برای ارتش داشتم و یک بار دیگر فهمیدم که رسانه اخبار جعلی "پیام واقعی" چنین کنفرانس خبری را پنهان کرده است. نکته اصلی این بود که در انتخابات ۲۰۲۰ تقلب صورت گرفته و من پیروز شدم!

وی همچنین یکبار دیگر مدعی شد که در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر تقلب شده است.

این اظهارات درست چند ساعت پس از آن ایراد شد که ترامپ گفت اگر کالج الکترال پیروزی جو بایدن را تایید کند، از کاخ سفید خارج می‌شود.

ترامپ همچنین توئیتر را مورد انتقاد قرار داد و مدعی شد که این رسانه اجتماعی "ترندهای" غلط درست می‌کند و علیه محافظه کارها تبعیض قایل می‌شود.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین توئیت کرد: برای "اهداف امنیت ملی" بخش ۲۳۰ قانون ارتباطات بایستی به سرعت حذف شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ابلاغ تعطیلی ادارات استان تهران از فردا

ج نوامبر 27 , 2020
استاندار تهران از ابلاغ تعطیلی ادارات استان از روز شنبه ۸ آذرماه سال جاری خبر داد. انوشیروان محسنی بندپی درباره تعطیلی ادارات استان تهران از فردا(شنبه) ۸ آذرماه گفت: تصمیمات سازمان امور اداری و استخدامی کشور دائر بر تعطیلی ادارات از شفافیت و صراحت کافی برخوردار است. وی افزود: بر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000