دادگاه پنسیلوانیا تائید نتایج انتخابات را فعلا متوقف کرد

سیاسی/ بین الملل 5fbfa6f5bb2c3_5fbfa6f5bb2c6 یک روز پس از آنکه فرماندار پنسیلوانیا گفت که جو بایدن را به عنوان برنده انتخابات ریاست جمهوری در پنسیلوانیا تأیید کرد، یک قاضی دادگاه پنسیلوانیا به مقامات ایالتی دستور داد اقدامات بعدی را برای تأیید نتایج متوقف کنند.

دولت آمریکا به سرعت از دیوان عالی ایالت پنسیلوانیا خواست تا جلوی اجرای این حکم را بگیرد و اشاره دارد که “هیچ توجیه قابل تصوری برای آن وجود ندارد.”

دولت آمریکا در طرح شکایت خود آورده است: از زمان تشکیل کشور ما در حدود ۲۵۰ سال پیش، هیچ دادگاهی تا به امروز حکمی نداشته است که مفهوم مداخله در تعیین برگزینندگان ریاست جمهوری را داشته باشد.

پاتریشیا مک‌کالاگ، قاضی جمهوری خواه دیوان عالی پنسیلوانیا این حکم را صادر کرده و جلسه ای را برای روز جمعه تعیین کرد. هنوز مشخص نیست که آیا هدف این قاضی توقف تایید این ایالت درباره رای گیری است یا ایجاد تغییر در نشست برنامه ریزی شده ۱۴ دسامبر ۲۰ برگزیننده این ایالت.

مایک کلی، از نمایندگان جمهوری خواه مجلس نمایندگان و دیگران روز شنبه با طرح شکایتی حدود ۲.۵ میلیون رای پستی را که عمدتا از سوی دموکرات ها بود، به چالش کشیدند. آنها گفتند که مجلس ایالتی تحت کنترل جمهوری خواهان نتوانسته فرایند مناسبی را حین طرح سال گذشته برای گسترش رای گیری پستی اتخاذ کند. دیوان عالی این ایالت پیشتر دو بار در همین ماه چالش های جمهوری خواهان بر سر مسائل انتخاباتی را رد کرده بود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

موسسه مالی بین المللی(IIF): اقتصاد ایران در صورت لغو تحریم‌ها ۴.۴٪ رشد می‌کند

پ نوامبر 26 , 2020
خبرگزاری انگلیسی به نقل از موسسه مالی بین المللی(IIF) نوشته است که در صورت لغو تحریم ها اقتصاد ایران شاهد رشدی ۴.۴ درصدی خواهد بود. اگر جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا تحریم هایی را که منجر به رکود سه ساله در ایران شده است را ملغی کند، اقتصاد ایران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000