بسته جدید یارانه فقط به گیرندگان بسته حمایت معیشتی تعلق می گیرد

5fbf9fdd83284_5fbf9fdd83287

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی اطلاعیه ای اعلام کرد که بسته جدید یارانه معیشتی فقط به افرادی که بسته حمایت معیشتی دریافت می کنند، تعلق می گیرد.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: این بسته به افرادی تعلق می‌گیرد که اول درآمد ثابتی نداشته باشند، دوم متقاضی وام یک میلیون تومانی کرونایی در ابتدای سال بوده باشند، سوم اینکه دریافت کننده بسته حمایت معیشتی باشند.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صرفاً مجری سیاست‌های ستاد مقابله با و تصمیمات اتخاذ شده در این زمینه است و افراد مشمول بسته جدید معیشتی، یکصد هزار تومان بابت هر یک از اعضای خانواده در چهار ماه پایانی سال و همچنین وام یک میلیون تومان را نیز دریافت می‌کنند. این افراد در مجموع ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر هستند.

امکان تقاضای دریافت وام یک میلیون تومانی بسته یارانه معیشتی از چهارم تا یازدهم آذرماه به مدت یک هفته است و تنظیمات برخی از گوشی‌های تلفن همراه به گونه‌ای است که نیازمند اضافه کردن ۹۸+ قبل از ۶۳۶۹ است. در واقع در این گوشی‌ها ارسال پیامک به صورت ۹۸۶۳۶۹ + خواهد بود؛ بنابراین هر فردی که حقوق ثابت نداشته باشد و در فهرست معیشتی بگیران است و در فهرست اول سال حضور داشته باشد مشمول دریافت این بسته می‌شود.

اگر فردی مشمول پرداخت بیمه شود چه کارگر ساختمانی و چه کارگر غیر ساختمانی مشمول دریافت این بسته نمی‌شود. تمامی بیمه شدگان تامین اجتماعی مشمول دریافت این بسته نمی‌شوند.

همان‌طور که در اطلاعیه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در خصوص بسته جدید حمایت معیشتی اعلام شد، به افرادی که مشمول دریافت این بسته هستند به نحو مقتضی اطلاع رسانی خواهد شد.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

احتمال آغاز واکسیناسیون در اروپا تا ماه آینده؛ آلمان محدودیت ها را کاهش نمی‌دهد 

پ نوامبر 26 , 2020
اورزولا فن‌درلاین، رئیس کمیسیون اروپا روز چهارشنبه ۲۵ نوامبر (۵ آذر) اعلام کرد، ممکن است تا قبل از اواخر دسامبر، نخستین [گروه از] شهروندان اروپایی واکسینه شوند. وی در سخنرانی خود در پارلمان اروپا، تولید واکسن کرونا را به مانند نوری در انتهای تونلی تاریک توصیف کرد و گفت: «کشورهای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000