بایدن همانند اوباما از مصر آغاز کرد

سیاسی/ بین الملل 5fbf86f7abb1d_2020-11-26_14-14 گرچه باراک اوباما در اولین سفر خود به مصر رفت و در آنجا به سخنرانی پرداخت اما جو بایدن می‌کوشد اولین انتقاداتش را از مشاوران خود به سوی این کشور روانه کند و عملکرد نظام حاکم بر آن را زیر سوال ببرد.

رسانه‌های عربی هم گزارش دادند مسئولان رسمی و رسانه‌های مصر در مقابل انتقادات شدید رهبران حزب دموکرات و شماری از دستیاران بایدن سکوت اختیار کرده‌اند. این در حالی است که مشاور رئیس‌جمهور منتخب آمریکا اخیراً حمله شدیداللحنی به اقدامات امنیتی قاهره علیه مخالفان و معترضان صورت داد که کارشناسان آن را اظهارات غیرمستقیم جو بایدن تلقی کردند.

در همین راستا افراد مهمی از حزب دموکرات آمریکا همچون برنی سندرز و الیزابت وارن و نیز سناتور کریس کونز که از جمله شخصیت‌های نزدیک به بایدن به شمار می‌رود و از او به عنوان یکی از نامزدهای تصدی پست وزارت خارجه هم یاد می‌شود ساختار حاکم مصر تحت رهبری عبدالفتاح سیسی را به باد انتقاد گرفتند و تاکید کردند که دولت آمریکا از دموکراسی حمایت خواهد کرد نه دیکتاتوری‌ها.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

گوجه فرنگی ارزان شد، پرتقال گران شد

پ نوامبر 26 , 2020
بازارهای میوه و صیفی جات خبر از کاهش قیمت گوجه فرنگی و افزایش قیمت پرتقال را می دهند. براساس مشاهدات میدانی قیمت هر کیلو لیموشیرین در خرده فروشی های سطح شهر تهران ۱۴ هزارو۵۰۰تومان، انار ۱۱ هزارو۵۰۰تومان، سیب قرمز و سفید ۹۵۰۰تومان، پرتقال ۱۶هزارو۵۰۰تومان ، نارنگی ۱۲ هزارو۵۰۰تومان، گوجه فرنگی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000