اسرائیل را به‌رسمیت نخواهیم شناخت

سیاسی/ بین الملل 5fbf8ab17c34e_5fbf8ab17c351 وزارت امور خارجه پاکستان ادعاها مبنی بر تمایل این کشور برای به‌ رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه ای ادعاها مبنی بر تمایل این کشور برای به‌رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی را تکذیب و بر حمایت راسخ اسلام‌آباد از حق مردم فلسطین برای تعیین سرنوشت خود تاکید کرد.

در این بیانیه آمده است: اظهارات عمران خان، نخست‌وزیر پاکستان در این خصوص واضح و قابل درک بود. وی گفت که پاکستان تا زمان حصول یک توافق رضایت‌بخش برای مردم فلسطین، اسرائیل را به‌رسمیت نخواهد شناخت. طبق قطعنامه‌های سازمان ملل متحد و سازمان همکاری اسلامی، تشکیل دولت مستقل فلسطین در مرزهای سال ۱۹۶۷ به پایتختی قدس شرقی برای دست‌یابی به صلح پایدار و عدالت ضروری است.

عمران خان پیش از این از فشار برخی کشورها بر اسلام‌آباد برای به‌رسمیت شناختن اسرائیل خبر داده و اعلام کرد که پاکستان تا زمان حل مسئله فلسطین، دولت «صهیونیستی» را به‌رسمیت نخواهد شناخت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

واکنش‌های شاعرانه به مرگ مارادونا

پ نوامبر 26 , 2020
یکی او را شعری در مستطیل سبز می‌داند و دیگری معتقد است مارادونا همانند «هزارتوها»ی بورخس است؛ اما مرگ هم انگار همانند هم‌اتاقی‌هایش در بیمارستان روانی، او را نشناخت. مارادونا انگار نه فقط برای علاقه‌مندان به مستطیل سبز بلکه برای خیلی‌ها «اسطوره» بود. از وقتی خبر درگذشتش در پی حمله […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000