ادعای رسانه‌های اسرائیلی: آمریکا برای حمله نظامی احتمالی به ایران آماده می شود

سیاسی/ بین الملل 5fbf4235c3270_2020-11-26_09-20 فاکس نیوز مدعی شد: مقامات اسرائیلی می گویند که برای حمله نظامی احتمالی آمریکا به ایران آماده می شوند.

یک هفته بعد از دیدار محرمانه بنیامین نتانیاهو با ولیعهد سعودی اکنون رسانه های اسراییلی از حمله احتمالی آمریکا به ایران خبر می دهند.
بنابراین گزارش، این خبر در حالی منتشر می شود که ورود بایدن به دولت آمریکا، سیگنال های سیاست خارجی درباره ایران را تغییر می دهد.
ژنرال تحلیلگر ارشد استراتژیک فاکس نیوز می گوید ، رئیس جمهور منتخب بایدن فرصتی برای مذاکره مجدد در مورد توافق هسته ای با ایران فراهم خواهد کرد.
نیروهای دفاعی اسرائیل اما برای این احتمال آماده شده اند که ارتش ایالات متحده طی دو ماه آینده در دوران رئیس جمهور ترامپ به ایران حمله خواهد کرد.
این خبر یک هفته پس از آن منتشر شد که روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد که ترامپ به مشاوران ارشد در مورد گزینه های خود برای حمله به سایت اصلی هسته ای ایران خبر داده است.
فاکس نیوز ادامه می دهد: گرچه هیچ اطلاعاتی وجود ندارد که نشان دهنده یک حمله قریب الوقوع ایالات متحده باشد اما مقامات اسرائیلی پیش بینی می کنند هفته های آینده یک دوره بسیار حساس است.
از سوی دیگر بایدن در گفتگویی با سی ان ان، گفت: من به تهران راهی معتبر برای بازگشت به دیپلماسی خواهم داد. اگر ایران به رعایت دقیق توافق هسته ای بازگردد ، ایالات متحده مجدداً به توافق می پیوندد و این به عنوان نقطه آغاز مذاکرات بعدی است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

روایتی از بدهکار بزرگ بانکی که از داخل زندان تجارت می کند

پ نوامبر 26 , 2020
روزنامه شرق نوشت: گویا هرجا رانتی هست، باید نام افراد یا صنایعی خاص بدرخشد، حتی بدهکاران بانکی در حبس نیز فعال‌اند. امروز در کنار عرضه کالاها در تالار بورس، مکانیسمی از سوی تولیدکنندگان راه‌اندازی شده که کالاها را بدون شرکت‌دادن در رقابت، به مشتریان خاص عرضه می‌کنند. نامش را سیستم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000