سنای فرانسه خواستار به رسمیت شناختن «قره‌باغ» به عنوان جمهوری مستقل شد

سیاسی/ بین الملل 5fbeae4d5895c_5fbeae4d5895f مجلس سنای فرانسه روز چهارشنبه با تصویب قطعنامه‌ای از دولت این کشور خواست منطقه مورد مناقشه «قره‌باغ کوهستانی» را به عنوان یک جمهوری مستقل به رسمیت بشناسد.

مجلس سنای فرانسه امروز چهارشنبه با تصویب قطعنامه‌ای از دولت این کشور خواست منطقه مورد مناقشه قره‌باغ کوهستانی را به عنوان یک جمهوری مستقل به رسمیت بشناسد.

تصویب این قطعنامه نمادین به معنی آن نیست که دولت فرانسه منطقه «قره‌باغ کوهستانی» را به عنوان یک جمهوری مستقل به رسمیت خواهد شناخت، اما این اقدام، در حکم پیامی برای حمایت از جامعه ارمنی‌ها در فرانسه است.

هیچ کشوری این منطقه را که از چند دهه قبل میان جمهوری‌های آذربایجان و ارمنستان مورد مناقشه بوده به عنوان جمهوری مستقل به رسمیت نشناخته است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قیمت سکه امروز چقدر ریخت؟

پ نوامبر 26 , 2020
قیمت طلا و سکه امروز، بر خلاف رشد بهای طلای جهانی و با پیروی از افت نرخ ارز، کاهش یافت و بالاخره کانال ۱۰ میلیون تومان را شکست. قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی تحت تاثیر افت ارزش دلار از پایین‌ترین حد چهار ماه اخیر که روز گذشته […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000