مخفی‌کاری‌های نتانیاهو تهدیدی برای اسرائیل است

سیاسی/ بین الملل 5fbe2b37de1ec_5fbe2b37de1ee رئیس حزب “اسرائیل خانه ما” اعلام کرد، اینکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی اقدامات محرمانه اش را با سرویس های ذیربط در میان نمی گذارد، به امنیت این رژیم آسیب زده و مستقیما به خطر می اندازد.

آویگدور لیبرمن گفت، سفر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به کشوری خاص بدون در جریان گذاشتن سرویس های ذیربط، امنیت رژیم را به خطر می اندازد. همچنین پنهان نگهداشتن وجود بندی در مورد فروش جنگنده اف ۳۵ به امارات برتری نظامی رژیم صهیونیستی را تضعیف می کند.

وی افزود، پیش نویس قانونی را در کنست مطرح خواهد کرد که نخست وزیر را ملزم می کند جزئیات توافقنامه هایی را که جنبه امنیتی دارند یا ممکن است برتری نظامی رژیم را تحت الشعاع قرار دهند، پیش از امضای نهایی در اختیار وزیران جنگ و خارجه و روسای سازمان اطلاعات و ستاد کل ارتش قرار دهد.

لیبرمن گفت، این قانون برای امنیت رژیم و اعتماد مردم به دولت لازم است. در دولت فعلی میان نتانیاهو و وزارتخانه های کلیدی دولت و ارتش هماهنگی و شفافیت وجود ندارد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

خاطره‌ای که چنگیز جلیلوند با ایفای نقش بهروز وثوقی در «دشنه» روی سن یک همایش ساخت

چ نوامبر 25 , 2020
کارگردان مستند «لکنت» از همکاری صمیمانه زنده‌یاد چنگیز جلیلوند با پویشی به همین نام خبر داد. منصوره میرمعرب کارگردان مستند «لکنت» که از چندی پیش پویشی به همین نام توسط وی با حضور هنرمندان آغاز به کار کرده، درباره آغاز همکاری زنده‌یاد چنگیز جلیلوند با این پویش گفت: تجربه حضور […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000