جهش قیمت نفت خام ادامه یافت / برنت ۴۸ دلاری شد

5fbdfa729f70a_5fbdfa729f70d قیمت نفت خام در معاملات صبح چهارشنبه در حالی بیش از ۱ درصد جهش کرد که دیشب هم قیمت‌ها تحت تاثیر امید به واکسن کرونا ۴ درصد جهش کرده بود.

قیمت نفت خام در معاملات صبح چهارشنبه در حالی بیش از ۱ درصد جهش کرد که دیشب هم قیمت‌ها تحت تأثیر امید به واکسن ۴ درصد جهش کرده بود.

تا ساعت ۷:۱۴ به وقت تهران، قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام برنت، بنچ‌مارک بین‌المللی قیمت نفت، ۱.۳۲ درصد یا ۶۳ سنت جهش کرد و به ۴۸.۴۹ دلار رسید. قیمت این شاخص در معاملات دیشب ۳.۹۱ درصد جهش کرده بود.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام نیمه‌سنگین تگزاس غرب آمریکا، دابلیوتی‌آی، ۱.۲۰ درصد یا ۵۴ سنت جهش کرد و به ۴۵.۴۵ دلار رسید. این شاخص هم در معاملات دیشب ۴.۳ درصد جهش کرده بود.

هر دو شاخص نفت به بالاترین سطح خود از ۶ مارس تا کنون رسیدند.

قیمت نفت خام پس از آن تقویت شد که امیدها به واکسن چشم‌انداز تقاضای نفت خام را بهتر کرد.

از سوی دیگر آغاز رسمی فرآیند انتقال قدرت از ترامپ به بایدن باعث تقویت بازارها شده بود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

١١ شرکتی که قصد ورود به فرابورس را دارند

چ نوامبر 25 , 2020
طبق آخرین اخبار سه شرکت در نوبت عرضه اولیه در فرابورس قرار دارند و هشت شرکت نیز به تازگی پذیرش شده اند. سه شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری کوثر بهمن، چوب خزر کاسپین و سپیدار سیستم در نوبت عرضه ‌اولیه قرار دارند. البته با توجه به اینکه زمان ارائه گزارش‌های شش‌ماهه حسابرسی‌شده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000