محاکمه نتانیاهو به فوریه موکول شد

سیاسی/ بین الملل 5fbdfab24d034_5fbdfab24d037 منابع خبری از موکول شدن جلسه محاکمه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پرونده‌های فساد به فوریه آینده خبر دادند.

دادگاه مرکزی در قدس با درخواست وکیل مدافع بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای موکول شدن مرحله اثبات پرونده‌های فساد علیه وی به ماه فوریه موافقت کرد.

طبق این گزارش، این تعویق به بهانه اتخاذ اقدامات مناسب در دادگاه و دستورالعمل‌های بهداشتی مربوط به اقدامات پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام شد.

پیش از این، دادگاه مذکور برنامه زمانی را برای محاکمه نتانیاهو تعیین کرده و تصمیم گرفته بود تا مرحله اثبات اتهامات فساد علیه او را در ژانویه آتی آغاز کند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ماه نوامبر گذشته با متهم شناخته شدن در سه پرونده قضایی تحت پیگرد قانونی قرار گرفت. دریافت رشوه،‌ کلاه‌برداری و نقض اعتماد عمومی سه اتهام بزرگ است که پس از بررسی پرونده‌های قضایی به وی وارد شده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اولین تصاویر از آرامکو پس از حمله موشکی یمنی ها/ ویدئو

چ نوامبر 25 , 2020
سیاسی/ بین الملل سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد، یگان موشکی ارتش یمن موفق شد با موشک بالدار «قدس ۲» ایستگاه توزیع تأسیسات نفتی آرامکو در عربستان سعودی را هدف بگیرد.badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000