وزیر خارجه اسرائیل برای افتتاح سفارت، به بحرین می‌رود

سیاسی/ بین الملل 5fbd73123ee0f_5fbd73123ee15 رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که وزیر خارجه اسرائیل هفته آینده راهی بحرین خواهد شد.

این رسانه‌ها سه‌شنبه‌شب گزارش دادند که گابی اشکنازی در این سفر سفارت رژیم اشغالگر قدس را در شهر منامه، پایتخت بحرین افتتاح خواهد کرد.

بر اساس این گزارش‌ها، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز «در سفری تاریخی» به کشورهای امارات و بحرین خواهد رفت.

نتانیاهو امروز بعد از تماس تلفنی با «سلمان بن حمد بن عیسی آل خلیفه» ولی‌عهد بحرین گفت که او رسماً برای سفر به این کشور دعوت شده است و قرار است هفته آینده به منامه سفر کند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز همچنین نوشتند که نتانیاهو تلاش دارد قبل از وزیر خارجه این رژیم که قرار است چهارم دسامبر در منامه باشد، وارد بحرین شود تا بدین طریق اولین مقام ارشد صهیونیست باشد که به این کشور سفر می‌کند.

وزیران امور امارات و بحرین ۲۵ شهریور توافق عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را در کاخ سفید آمریکا با حضور دونالد ترامپ و نتانیاهو امضا کردند.

درخواست افتتاح سفارت اسرائیل در بحرین طی سفر وزیر خارجه این کشور به فلسطین اشغالی طی هفته‌های گذشته رسماً به مقامات رژیم صهیونیستی مطرح شد.

روند عادی‌سازی روابط بین کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی این اواخر شتاب بیشتری گرفته و طی یکشنبه این هفته نتانیاهو به صورت مخفیانه به همراه رئیس سرویس جاسوسی موساد به عربستان سعودی سفر و با ولی‌عهد سعودی دیدار و گفت‌وگو کرد. اگر چه ریاض این سفر را تکذیب کرده، ولی مقامات صهیونیست این سفر را تأیید کرده‌اند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سکوت زنان در برابر خشونت، عامل جری‌تر شدن مردان

چ نوامبر 25 , 2020
دستیارحقوق شهروندی معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت : زنان باید شجاعانه به بیان خشونت‌های اعمال شده علیه خود بپردازند و پیگیر احقاق حقوق خود شوند. شهناز سجادی سکوت زنان در برابر خشونت بر خود را ناشی از فرهنگ عمومی و ضعف قانون در عدم حمایت از قربانی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000