بازداشت پدر عروس و داماد بخاطر برگزاری مراسم عروسی

5fbd3eede6477_2020-11-24_20-42

فرمانده انتظامی داراب فارس گفت: یک مراسم عروسی در این شهرستان تعطیل شد و پدر عروس و داماد نیز بازداشت شدند.

سرهنگ "علیرضانوشاد" در تشریح این خبر گفت: در پی تماس با مرکز 110 مبنی بر برگزاری مراسم عروسی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در یکی از محلات بخش "جنت‌شهر" این شهرستان، ماموران برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.
سرهنگ "نوشاد" تصریح کرد: با توجه به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر عدم برگزاری هرگونه مراسم عمومی بالای 15 نفر، ماموران سریعا با هماهنگی مقام قضائی مراسم عروسی را تعطیل و پدر داماد و عروس را بازداشت کردند.
فرمانده انتظامی "داراب" خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با افرادی که سلامت عمومی جامعه را به مخاطره می‌اندازند هیچگونه مماشاتی نخواهد کرد و با آنان برخورد قاطع می‌کند.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مینو محرز: عطاری‌ها باید جمع شوند/ آبروی طب سنتی را برده‌اند

س نوامبر 24 , 2020
محرز گفت: عطاری‌ها باید جمع شوندچون متاسفانه بخشی ازطب‌سنتی واردسیستم عطاری شده است، مااصلا عطاری را قبول نداریم. به همین دلیل ازاین طب مکمل سوء‌استفاده می‌شود،این طب بایدوجود داشته باشد،قبولش هم داریم اما به جای خودش. مجوز به چهار داروی طب سنتی موثر در درمان کرونا توسط وزارت بهداشت، آن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000