حمله پلیس برزیل به معترضان با گلوله‌های پلاستیکی

سیاسی/ بین الملل 5fbd0afaa10af_5fbd0afaa10b2 پلیس برزیل برای متفرق کردن جمعیت معترض به مرگ یک تن در این کشور از گلوله پلاستیکی استفاده کرد.

روز دوشنبه عصر معترضان در نزدیکی مغازه‌ای از پورتو آلگره دست به اعتراض زده و پلاکاردهایی که حاوی مطالب اجرای عدالت بود، در دست داشتند.

چندین معترض اقدام به قطع و آتش زدن شاخه‌های درختان و پرتاب سنگ به سوی پلیس کردند. این اقدام که ۲۰ دقیقه به طول انجامید با دخالت پلیس و شلیک گلوله‌های پلاستیکی متوقف شد.

جمعه گذشته، یک مرد ۴۰ ساله سیاهپوست به همراه همسرش مشغول خرید بود که به دست نگهبان فروشگاه کشته شد. بر اساس گزارش‌های اولیه،‌ وی به دلیل خفگی درگذشت دقیقا به همان روشی که جورج فلوید سیاهپوست در آمریکا کشته شد.

روز شنبه، فعالان زندگی سیاهپوستان مهم است به این فروشگاه رفته و آن را که در سائوپوئولو است، به آتش کشیدند. رویدادهای مشابه در پورتو آلگره و کوریتیبا رخ داد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

۸ نکته درباره زندگی و فعالیت‌های حرفه‌ای آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آیندۀ آمریکا 

س نوامبر 24 , 2020
سیاسی/ بین الملل رئیس جمهور منتخب ایالات متحده آمریکا روز دوشنبه آنتونی بلینکن، دستیار قدیمی خود را به عنوان وزیر خارجه دولتش معرفی کرد. اما دربارۀ زندگی شخصی و حرفه‌ای بلینکن بویژه رابطه‌اش با اروپایی‌ها چه می‌دانیم؟ ۱. بلینکن، طرفدار چندجانبه‌گرایی و جهان‌گراییروابط تونی بلینکن با اروپا، رابطه‌ای عمیق و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000