کلاس‌های آنلاین آیا جایگزین مدارس سمپاد هستند؟

5fbba234005de_2020-11-23_15-21

یکی از مسائلی که شاید تمامی خانواده های کنکوری و حتی دانش آموزان برایشان مهم است، این است که دانش آموزان باید از چه مدارسی یا شاید چه آموزشگاه هایی استفاده کنند که بتوانند در کنکور سراسری بهترین نتیجه را کسب کنند.

طبق آمار به دست آماده از پر چالش ترین کنکور سال های اخیر 67% از نفرات برتر کنکور در مدارس سمپاد 18% آنها در مدارس غیر انتفاعی 10% آنها در مدارس نمونه دولتی 5% آنها در مدارس دولتی شرکت کرده اند

همانطور که در آمار بالا میبینیم 67 درصد دانش آموزان رتبه برتر از مدارس سمپاد هستند آیا تمام خانواده های امکان بهره بری از مدارس سمپاد را دارند؟چگونه میتوان با استفاده از کمک آموزشی ها و کلاس های آنلاین این خلاء را پر کرد؟

یکی از مهم ترین دلیل های نتیجه گیری عالی مدارس سمپاد استفاده از دبیران برتر می باشد از آنجایی که مدرسان و معلمان کنکوری با سابقه عالی و درخشان خود ترجیح میدهند بیشتر وقت خود را در این مدارس پر کنند برای همین اکثر مدارس از حضور این دبیرها نمی توانند استفاده کنند اما به نظر شما خانواده ها و دانش آموزانی که از حضور این دبیرها محروم هستند باید چه کنند؟

در گذشته دانش آموزان برای پر کردن خلاء های مدارس غیر سمپاد معمولا به آموزشگاه ها مراجعه میکردند تا از کلاس این معلم ها بهره ببرند اما امروزه آموزشگاه های آنلاین جای آن ها را گرفته است.

یکی دیگر از علت های نتیجه گیری بهتر مدارس برتر تدریس بالاتر از سطح کتاب توسط این دبیران در این مدارس بوده است این امر بدان علت است که دانش آموزان در این مدارس با یک آزمون علمی از بقیه دانش آموزان جدا سازی می­شوند و این فرصت را به دبیران می­دهند که بالاتر از سطح کتاب درسی تدریس کنند با توجه به اینکه در کنکور سال های اخیر کاملا قابل مشاهده بوده که بعضی از سوالات بالاتر از سطح کتاب درسی می باشند.

کلاس های آنلاین این فرصت را فراهم آورده تا بتواند استاد بالاتر از سطح کتاب درسی تدریس کند زیرا استاد فرصت کافی را در اختیار دارد تا علاوه بر تدریس کامل کتاب درسی اضافه بر آن نیز تدریس نمایند.

پیگیری منظم دانش آموزان توسط مشاورین کنکور نیز یکی دیگر از علت های نتیجه گرفتن دانش آموزان در مدارس سمپاد هست مانند برگزاری آزمون وجود مشاور برای راهنمایی دانش آموزان که این امر نیز در آموزش آنلاین به دلیل اینکه به تک تک دانش آموزان دسترسی دارند میسر شده است.

شاید برایتان سوال پیش بیاید آموزشگاه های آنلاین متعددی که در بازار هستند کدامشان قابل اطمینان هست؟

اگر بخواهیم سه فاکتوری را که در بالا به آن اشاره کردیم در بین موسساتی که خدمات کلاس های آنلاین ارائه میدهند پیدا کنیم میتوان به آی کلاس اشاره کرد.

آنطور که در سایت آی کلاس اشاره شده است مدیران مجموعه از خوشنام ترین افراد آموزش می باشند که مدت 20 سال بهترین مدارس تهران را اداره کرده اند بنابراین به امر آموزش تسلط کافی دارند.

اگر سری به نام اساتید آنها بزنیم و رزومه آنها رو ببینیم متوجه میشیم با اساتیدی طرف هستیم که اغلب در مدارس سمپاد تدریس کرده اند و مولفین خوش نام بازار هستند.

همینطور بررسی سایت و امکانات سایت آنها نیز نشان میدهد که از بستر مناسب و امکانات در خوری برخوردار هستند مجموعه آموزشی آنلاین آی کلاس با برگزاری کلاس های کنکوری به صورت آنلاین و استفاده از بهترین دبیران کنکور و مشاوران آموزشی همه دانش آموزان در تمامی نقاط ایران می توانند با کمترین قیمت از این کلاس ها استفاده کنند و نتایج درخشانی بگیرند.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نباید چشم به خوش آمدن و بد آمدن برخی از کشورها به روابط خود با جهان داشته باشیم

د نوامبر 23 , 2020
سیاسی/ سیاست داخلی کاندیدای پیشین ریاست جمهوری گفت: در مطلب روزنامه کیهان، حرف بسیار بدی وجود دارد مبنی بر اینکه ما چشم به خوش آمدن و بد آمدن بعضی از کشورها داریم در حالی که ما استقلال داریم و می گوییم نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی. روزنامه کیهان در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000