تمدید مهلت پذیرش اسناد سرپایی مراکز غیردولتی و دانشگاهی

تمدید مهلت پذیرش اسناد سرپایی مراکز غیردولتی و دانشگاهی

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت،از تمدید مهلت پذیرش اسناد سرپایی مراکز غیردولتی و دانشگاهی مربوط به هرماه تا پایان ماه بعد به جهت رفاه حال بیمه شدگان در ایام کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شاهرخ رامزی با اشاره به مصوبه اخیر ستاد ملی کرونا با هدف ضرورت جلوگیری از ترددهای غیر ضرور و به حداقل رساندن تماس‌های فیزیکی در جامعه گفت: با توجه به این بخشنامه و با هدف رفاه حال بیمه شدگان در سازمان بیمه سلامت، مهلت پذیرش اسناد سرپایی مراکز غیر از دولتی و دانشگاهی مربوط به هرماه تا پایان ماه بعد تمدید می‌شود، همچنین مهلت پذیرش اسناد خسارت متفرقه نیز از زمان ترخیص به مدت یکسال تمدید خواهد شد.

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت افزود: از سوی دیگر مهلت پذیرش اسناد بیمارستانی در مراکز غیر از دولتی و دانشگاهی و نیز مؤسسات دولتی و دانشگاهی به روال سابق بوده و تا اطلاع ثانوی موارد مطرح شده لازم الاجرا است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : مهر

پست بعدی

چگونه فوت یکی از والدین را به کودک اطلاع دهیم؟

د نوامبر 23 , 2020
یک روانشناس درباره نحوه اطلاع دادن فوت یکی از والدین به کودکان، توضیحاتی داد. مَرگ یا وفات در زیست‌شناسی پایان چرخه زندگی موجودات زنده و در پزشکی به معنای توقف برگشت‌ناپذیر علائم حیاتی است. عوامل و شرایط گوناگونی می‌توانند به مرگ انسان‌ها منجر شوند، از جمله بیماری، تخریب زیستگاه، پیری، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000