بلاروس تحریم‌هایی را علیه مقامات عالی‌رتبه اتحادیه اروپا اعمال می‌کند

سیاسی/ بین الملل 5fbb572a1834e_5fbb572a18351 وزیر امور خارجه بلاروس اعلام کرد، مینسک تحریم‌هایی را علیه مقامات عالی‌رتبه اتحادیه اروپا اعمال خواهد کرد.

ولادیمیر ماکی با اشاره به جلسه‌ای که الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور این کشور در تاریخ 17 نومبر حول محور سیاست خارجه بلاروس برگزار کرد، گفت: در این نشست ما همچنین درباره اقدامات تلافی‌جویانه در ارتباط با اقداماتی که حدود یک هفته پیش توسط شرکای اروپایی اتخاذ شد، مذاکره کردیم. همان طور که می‌دانید اتحادیه اروپا تحریم‌های دیگری را علیه 15 تن در بلاروس اعمال کرده است. هنگامی که درباره این اوضاع صحبت کردیم، مجبور شدیم تا لیست تحریم‌های شخصی خودمان را بسط دهیم که شامل نمایندگان رهبری اتحادیه اروپا و رهبری تعدادی از کشورهای اروپایی خواهد شد.

اتحادیه اروپا اوایل اکتبر سال جاری میلادی تحریم‌هایی را علیه 40 مقام بلاروسی اعمال کرد. این بلوک سپس این فهرست تحریم‌های خود را بسط داد و در حال حاضر این لیست شامل لوکاشنکو نیز می‌شود. مقامات تحریم شده از سفر به کشورهای اتحادیه اروپا منع شده‌اند. براساس این تحریم‌ها، اموال این افراد در اتحادیه اروپا نیز مصادره می‌شود.

براساس گزارشات، اتحادیه اروپا قصد دارد تحریم‌ها علیه تعدادی از مقامات دولت کنونی در بلاروس را نیز بیش از پیش افزایش دهد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اپلیکیشن‌های مدعی درمان کرونا، خطرناک تر از ویروس شاخ دار

د نوامبر 23 , 2020
پهمانطور که ویروس کرونا در سراسر دنیا می‌تازد، شیادان نیز با سوءاستفاده از این شرایط به عناوین مختلف و در قالب اپلیکیشن های دروغین در فضای مجازی یکه تازی می‌کنند و گاه خطرناک‌تر از این ویروس شاخ دار به میدان می‌آیند. شیوع ویروس کرونا از اواخر سال گذشته که در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000