آماده شدن «آواز باد» به کارگردانی سودابه بیضایی

5fba8988909a5_5fba8988909a7 مستند «آواز باد» به کارگردانی سودابه بیضایی و تدوین بهمن کیارستمی آماده نمایش شد.

فیلم مستند «آوازِ باد» به کارگردانی سودابه بیضایی و با تدوین بهمن کیارستمی آماده نمایش شد.

به گزارش خبر فوری به نقل از روابط عمومی پروژه؛ فیلم مستند «آواز باد» به کارگردانی سودابه بیضایی با کنکاش در زندگی طاهر یارویسی یکی از مقام نوازان ِتنبور در شهر گهواره استان کرمانشاه، به واکاوی انسان ِمدرن امروز و مواجهه با خلاءهای عاطفی و روحی‌اش می پردازد.

این فیلم با ورود دختر نوازنده‌ای به اسم پگاه به زندگی استاد طاهر روایت می‌شود و به عمق ارتباط آنها با توجه به تفاوت‌ها و تضادهایشان پرداخته می‌شود.

بهمن کیارستمی و پویا پارسامقام تدوین، حسین قورچیان طراحی و ترکیب صدا و مهشید افضلی اصلاح رنگ و نور را برعهده داشتند و سید امیرسیدزاده به عنوان مشاور تهیه کننده در این فیلم حضور داشته‌اند که برای حضور در جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی آماده نمایش است.
سودابه بیضایی بازیگر سینما و تلویزیون است که «لرد»، «تعارض»، «روز روشن»، «کودک و فرشته» از جمله آثاری هستند که در آن به ایفای نقش پرداخته است.

همچنین بیضایی پیش از این با ساخت مستند «مثل اسمم پگاه» توانسته بود تندیس بهترین فیلم جشن مستقل مستند خانه سینما را از آن خود کند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

واکنش بانک مرکزی به حواشی ترخیص لوازم خانگی آلمانی

ی نوامبر 22 , 2020
بانک مرکزی اعلام کرد: تعیین این که برای واردات کالا، ارز به چه شخص و شرکتی داده شود، خارج از چارچوب وظایف بانک مرکزی است و نهادها و وزارتخانه‌های تخصصی در این مورد تصمیم‌گیری می‌کنند. بانک مرکزی در واکنش به حواشی ایجاد شده درباره واردات ۴۲۰ کانتیتر لوازم خانگی بوش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000