اظهارات جانشین فرمانده کل سپاه درباره شیطنت‌های دشمنان در آبان ۹۸ و ۹۹

سیاسی/ دفاعی 5fba984d1b141_5fba984d1b144 جانشین فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه حزب‌الله همیشه پیروز است، بیان کرد: آمریکا حتی در یک جبهه هم پیروز نشده است و با عنایت خداوند جبهه حق همیشه پیروز بوده است.

سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی عصر امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران، اظهار کرد: دو سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ و سیدالشهداء(ع) استان تهران در دوران دفاع مقدس شهدای گرانقدر بسیاری تقدیم انقلاب کرده و افتخارآفرینی کردند.
وی گفت: سردار حسن‌زاده فرمانده جوانی است که با مسؤولیت‌های متعدد کارنامه درخشانی در خدمت‌رسانی و انجام وظایف محوله دارد، برای وی همچنین سردار ذوالقدر در سِمت‌های جدید آرزوی توفیق و موفقیت داریم.
جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه با اشاره به اهمیت شهرستان‌های استان تهران، بیان کرد: سال گذشته دشمنان انقلاب شیطنت‌هایی در برخی شهرها داشتند که نتوانستند به اهداف خود برسند و آبان ماه امسال نیز قصد داشتند مطامع شیطانی خود را دنبال کنند که با عنایت خداوند، بصیرت مردم و هوشیاری سپاه و بسیج باز هم نتوانستند به اهداف خود برسند.
سردار فدوی با بیان اینکه نیروهای ضدانقلاب همیشه به دنبال مطامع شیطانی خود بوده‌اند و مردم نیز با بصیرت و آگاهی شناخت کافی از دشمنان پیدا کرده‌اند، افزود: آبان ماه امسال نیز شکست صد در صدی برای نیروهای ضدانقلاب حاصل شد.
وی با اشاره به اینکه دشمن توطئه‌های خود را از همان روز اول پیروزی انقلاب آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: شیطان با تمام توان به دنبال توطئه است اما وقتی مردم پای کار باشند و به دستور خدا، قرآن و پیامبر(ص) عمل شود همه توطئه‌های دشمن نقش برآب می‌شود.
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در طول ۴۱ سال، ابراز کرد: همواره دو جبهه حق و باطل وجود دارد که این دو جبهه هیچ وقت در کنار هم قرار نمی‌گیرند و همیشه در مقابل هم هستند.
سردار فدوی با تأکید بر اینکه حزب‌الله همیشه پیروز است، بیان کرد: آمریکا حتی در یک جبهه هم پیروز نشده است و با عنایت خداوند جبهه حق همیشه پیروز بوده است.
وی در پایان عنوان کرد: نبرد و مبارزه با جبهه باطل تمام نشده است و باید در همه صحنه‌ها حضور یافته و روند شهدا را ادامه دهیم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

روسای بیمارستان های پایتخت از وضعیت کرونا گفتند

ی نوامبر 22 , 2020
تنی چند از روسای بیمارستان های دولتی پایتخت که درگیر بیماران کرونایی هستند، از وضعیت این بیماری گفتند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، گفت: آمارها نشان می‌دهد بیش از ۹۵ درصد بیمارانی که به موقع برای درمان به بیمارستان مراجعه کرده بهبود پیدا کرده اند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000