معلمان آینده کشور با مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت آشنا می شوند

معلمان آینده کشور با مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت آشنا می شوند

پروژه ملی آشنایی معلمان آینده کشور با مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت در دانشگاه علوم پزشکی ایران کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلیل کوهپایه زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، با بیان اینکه اجرای پروژه آموزش مؤلفه‌های اجتماعی مؤثر بر سلامت برای گروه معلمان به ویژه فارغ التحصیلان جوان به عنوان هدف راهبردی در دانشگاه سلامت محور ایران در نظر گرفته شده است، گفت: این پروژه از بهمن ۹۹ در قالب ۱۰ واحد درسی و ۱۷۰ ساعت به صورت مجازی برای حدود ۷۰ هزار معلم دانشجو برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه معلمان گستره بزرگی در سطح ملی را شامل می‌شوند و به شکل نافذی برای تدریس در کشور حضور دارند، این دوره برای این گروه هدف ارائه می‌شود تا زنجیره افزایش آگاهی و دانش سلامت به دانش آموزان منتقل و در نتیجه سطح سواد سلامت خانواده‌ها هم ارتقا یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: پیرو امضای تفاهم نامه با دانشگاه فرهنگیان، دانشجویان در کنار آموزش‌های تخصصی خود این دوره را می‌گذرانند و در پایان یک مدرک دانشگاهی به آنها ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح آشنایی با مؤلفه‌های اجتماعی مؤثر بر سلامت برای افزایش توانمندی‌های معلمان الزامی است.

کوهپایه زاده افزود: دانشگاه علوم پزشکی ایران به منظور تحقق هدف راهبردی افزایش سطح سلامت جامعه، تمامی هزینه‌های تولید محتوا و اجرای این طرح را بر عهده دارد.

جلسه هماهنگی اجرای این طرح با حضور رئیس، نمایندگان دانشکده پزشکی و گروه پزشکی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایران، شنبه یکم آذر ۱۳۹۹ برگزار شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : مهر

پست بعدی

کم‌بارشی در ایران طی آبان ماه/وضعیت بارش‌ها در آذر

ی نوامبر 22 , 2020
رییس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی با بیان اینکه بارش‌ها در ایران طی آبان ماه کمتر از حد نرمال بود، گفت: براساس پیش‌بینی مدل‌های اقلیمی این کم بارشی همچنان در کشور ادامه دارد. احد وظیفه ضمن اشاره به اینکه از ابتدای مهر ماه تاکنون در کشور ۲۳.۸ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000