وعده معاون وزیر صنعت برای ساماندهی بازار روغن

5fb8d028b3988_5fb8d028b398b معاون امور صنایع وزارت صمت در نشست با انجمن صنایع روغن نباتی ضمن بررسی مهمترین چالشهای پیش روی این صنعت، بر تسریع در تامین ارز مورد نیاز برای واردات مواد اولیه تاکید کرد .

مهدی صادقی نیارکی در این نشست با تاکید بر ضرورت تداوم تولید مناسب روغن مورد نیاز صنف و صنعت و خانوار، ضمن قدردانی سریع از اقدمات دولت و انجمن صنفی روغن نباتی برای تامین نیاز بازار در ماه اخیر، خواستار اتخاذ تمهیداتی برای افزایش ذخایر مورد نیاز صنایع روغن نباتی شد.

وی با تشریح وضعیت تولید روغن در سال جاری و مقایسه آن با سال گذشته افزود: روند تولید با توجه به آمارهای اعلامی مناسب بوده و بازار نباید با کمبودی مواجه باشد.

معاون امور صنایع وزارت صمت ضرورت تامین مواد اولیه مورد نیاز این صنعت را که از مهمترین دغدغه های تولیدکنندگان در این بخش بود را مورد تاکید قرارداد و مقرر شد پیشنهادات این تشکل تخصصی برای تامین مواد اولیه و تامین ارز مورد نیاز برای واردات روغن خام مورد بررسی قرار گیرد.

گفتنی است در این نشست علاوه بر تاکید بر ضرورت تامین مواد اولیه و اتخاذ تمهیداتی برای تامین ارز از سوی بانک مرکزی، موضوعات مربوط به حمل و نقل مواد اولیه از بنادر جنوبی نیز مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم با رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در راستای تسریع درانتقال مواد اولیه به واحدهای تولید کننده روغن نباتی صورت گرفت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

صعود هفتگی نفت به امید واکسن کرونا

ش نوامبر 21 , 2020
معاملات نفت تحت تاثیر آزمایشهای موفقیت آمیز واکسن کووید ۱۹، روز جمعه در قیمت بالاتری بسته شدند و برای سومین هفته متوالی به رشد هفتگی دست یافتند. بهای معاملات آتی نفت برنت ۷۶ سنت معادل ۱.۷ افزایش یافت و در ۴۴ دلار و ۹۶ سنت در هر بشکه بسته شد. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000