پرویز پورحسینی بدون دستگاه نفس کشید/ عکس

5fb8ab8b5e968_5fb8ab8b5e96a فرزند پرویز پورحسینی پس از بهبود شرایط جسمی پدرش که به کرونا مبتلا شده است دلنوشته‌ای را منتشر کرد.

پورنگ پورحسینی با انتشار پستی در اینستاگرام از بهبود شرایط جسمی این بازیگر خبر داد.

او در این‌باره نوشت: دو هفته پیش که در چنین ساعت‌هایی با آگاهی از مثبت شدن نتیجه آزمایش کرونا پدر و مادر بزرگ، راهی منزل ایشان شدم، خیلی خوب می‌دانستم که باید برای بهبود حال و حتی نجات خانواده ام، با زمان وارد نبردی سخت بشوم.

خیلی خوب می‌دانستم که به دفعات، ناچار به تصمیم گیری‌هایی دشوار در زمانهایی کوتاه و در اوج فشار جسمی و روحی خواهم شد؛ و باید پذیرای مسئولیت تصمیم‌هایم باشم، تصمیم‌هایی بعضا مرتبط با تداوم زندگی یا مرگ عزیزترین هایم…

در این مسیر البته، آموزه‌هایم از هنر جنگ، هنر هم آهنگی و هنر برنامه ریزی، نهایت به کارم آمدند…

و می‌دانستم که خودم و حتی خانواده عزیزم نیز بیمار خواهیم شد؛ و اگر اکنون و در اوج بیماری، همچنان با پدر عزیزتر از جانم همراهم، به دلیل سال‌ها انجام تمرینات دشوار جسمی و ذهنی است؛ و نیرویی که برای چنین روزهایی ذخیره کرده ام.

اما، امروز حال پدر خیلی بهتر بود…

اکسیژن خون در سطحی منطقی تثبیت شده و حتی مدتی بدون کمک دستگاه تنفس مصنوعی، نفس‌هایی عمیق کشیدند…

ما این روزهای سخت را با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت، و خانواده ما دوباره در اوج عشق با یکدیگر همراه خواهند شد…

بی‌تردید ما حال خوبمان را مدیون تیم پزشکی فوق العاده بیمارستان فیروزگر و بویژه آقای دکتر فرخ‌پور محترم و دانا هستیم؛ و نیز دعای خیر و همراهی دوست داران پدر…و اکنون، برای دومین بار طی امروز راهی بیمارستان هستم برای دیدار شبانگاهی با پدر و امید به خبرهایی جدید و خوب در این پاییز سرد و سخت…

بنابراین گزارش، به دنبال وخامت حال پرویز پورحسینی به دلیل ابتلا به کرونا در هفته گذشته، این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در بیمارستان فیروزگر تهران بستری شد و تحت نظر قرار گرفت.

photo5892035466541247330

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اعتراضات تخریب خانه خانم سرپرست خانوار در بندرعباسی، به پارلمان رسید

ش نوامبر 21 , 2020
سیاسی/ مجلس همه چیز از یک کلیپ شروع شد. این کلیپ تصاویری از تخریب کردن خانه یک خانم سرپرست خانوار در بندرعباس را نشان می‌داد که توسط مأموران شهرداری صورت گرفت. اما افکار عمومی نسبت به این اقدام سکوت نکرده و اعتراضات خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی به گوش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000