ماجرای استعفای معاونین وزیر بهداشت/ آیا نمکی قصد تصفیه وزارت را دارد؟

5fb81e59146f3_2020-11-20_23-21

نعمت الله حافظی در توییتر نوشت: پس از استعفای دکتر قاضی زاده، وزیر بهداشت (دکتر نمکی) از طریق خاندان نوبخت به روحانی تحمیل شدند و به این واسطه جایگاه متزلزلی داشت.

برخی ماجرای استعفاهای اخیر را به ماجرای ارتباط نوبخت‌ها و وزارت بهداشت مربوط می‌دانند.

نعمت الله حافظی در توییتر نوشت:

1/ پس از استعفای دکتر قاضی زاده، وزیر بهداشت (دکتر نمکی) از طریق خاندان نوبخت به روحانی تحمیل شدند و به این واسطه جایگاه متزلزلی داشت. ایشان با ابقا معاونت تحقیقات ( دکتر ملک زاده) و آموزش (دکتر لاریجانی) که نزد رییس جمهور جایگاه در خوری داشتند، سعی کردند این نقیصه را جبران کنند.

2/ این ابقا در صورتی بود که از همان ابتدا اختلاف در سیاست گذاری سلامت بین وزیر بهداشت و دو معاونش مشهود بود اما حفظ صندلی مهم تر؛ و این آغاز سیاست گذاری های دو گانه در وزارت بهداشت بود، تا آنجا که حتی روحانی در ستاد کرونا در پاسخ به وزیر، استناد به نظرات دکتر ملک زاده می کنند.


3/ دیروز دکتر نمکی در اصفهان بصورت ضمنی، تمام خطاهای برآوردی وزارت بهداشت در کرونا را به گردن دکتر ملک زاده انداختند غافل از اینکه حفظ صندلیِ وزارت به قیمت دو تکه کردن سیاست گذاری ها در وزارت بهداشت، باعث شروع این دومینو بود. شجاعت و استقلال رای شروط لازمِ وزیر بهداشت بودن است.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

شمارش معکوس برای کاهش قیمت مسکن

ج نوامبر 20 , 2020
بازار شمارش معکوس برای کاهش قیمت مسکن را آغاز کرده است. یک فعال بخش ساخت و ساز مسکن درباره وضعیت بازار مسکن در روزهای اخیر در گفتگو با خبرگزاری تاکید کرد: باید توجه داشت که عرضه مسکن در بازار زیاد شده در نتیجه متقاضی با احتیاط بیشتری نسبت به معامله […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000