خواننده‌ای که در تولید واکسن کرونا نقش دارد

5fb7e6b1510ec_5fb7e6b1510ee پژوهشگران آمریکایی می‌گویند یک میلیون دلاری که دالی پارتن، خواننده، آهنگ‌ساز، هنرپیشه و نویسنده آمریکایی به تحقیقات مربوط به واکسن بیماری کووید-۱۹ اهدا کرده، نقش مهمی در مبارزه با این بیماری ایفا کرده است.

دالی پارتن، خواننده و آهنگ‌ساز ۷۴ ساله که بسیاری او را افسانه‌ای می‌دانند، کسی بود که به محض شیوع ویروس کرونا یک خیریه به نام خودش تشکیل داد و در ابتدا یک ‌میلیون دلار و سپس، مبالغ دیگری به این خیریه کمک کرد؛ حال این خیریه یکی از منابع مالی کمپانی Moderna بوده که اعلام کرده، واکسن کرونایش ۹۵ درصد موفق بوده است!

همچنین، یک سخنگوی دانشگاه وندربیلت گفته هدیه سخاوتمندانه پارتن به بسیاری از طرح‌های تحقیقاتی امیدوارکننده کمک کرده است.

جالب است بدانید، دالی پارتن دو آهنگ ماندگار تاریخ یعنی Jolene و I Will Always Love You که بعدها توسط ویتنی هیوستون نیز خوانده شد را در یک روز سروده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ولادیمیر آوانسیان درگذشت

ج نوامبر 20 , 2020
ولادیمیر آوانسیان‌فرید -سکه‌شناس ممتاز ارمنی و مجموعه‌دار مدال و سکه – در سن ۸۶ سالگی در گذشت. امیر حسین معینی -دوست و همکار آوانسیان‌فرید – از درگذشت این مجموعه‌دار آثار تاریخی به دلیل کهولت سن خبر داد. او با بیان اینکه مرحوم آوانسیان به دلیل کهولت سن، چند روز در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000