خوب و بد وام یک میلیونی دولت / پرداخت وام با سود بالا فایده‌ای جز مقروض کردن صاحبان کسب و کار نخواهد داشت / دولت کاری برای زیان‌دیدگان از کرونا نکرده است

5fad958b3bd95_2020-11-12_23-35 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: پرداخت وام با سود بالا چیزی جز مقروض کردن صاحبان کسب و کار نخواهد داشت.

غلامرضا مرحبا عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبر فوری بیان کرد: تنها کسی که می‌تواند به کسب و کارهای آسیب دیده کمک کند دولت است که به جرات می‌گویم هیچ اقدام موثری انجام نداده است!

نماینده مردم آستارا در مجلس گفت: پرداخت وام یک تا نه میلیونی اقتصاد را نجات نمی‌دهد؛ وامی که ۱۴ یا ۱۸ درصد سود دارد جز مقروض کردن صاحبان کسب و کار نتیجه‌ای نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: تمام اصناف آسیب دیده اند؛ هتل‌ها، رستوران‌ها و بخصوص شهرهایی که بخش عظیمی از اقتصادشان بر اساس گردشکری بود به مرحله نابودی رسیدند.

مشروح گفتگو را در ادامه بشنوید و درباره آن نظر بدهید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بارش شدید باران در ۱۵ استان کشور

ج نوامبر 20 , 2020
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش شدید باران در ۱۵ استان کشور طی امروز و فردا (۳۰ آبان و ۱ آذرماه) خبر داد. صادق ضیاییان با اشاره به اینکه امروز (۳۰ آبان) سامانه بارشی از غرب وارد کشور می‌شود، اظهار کرد: این سامانه بارشی شمال غرب، غرب، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000