دو چهره‌ی مشهور، در اقتباس تلویزیونی از فیلمِ محبوب آقای هیچکاک

5fb6581b54677_5fb6581b54679 «آلیسیا ویکندر» و «ترنس وینتر» به عنوان بازیگران سریال «ام را به نشانه مرگ بگیر» معرفی شدند. نمایشنامه «ام را به نشانه مرگ بگیر» نوشته فردریک نات اساس ساخت فیلمی به همین نام اثر آلفرد هیچکاک در سال ۱۹۵۴ شد.

آلیسیا ویکندر و ترنس وینتر به عنوان بازیگران سریال «ام را به نشانه مرگ بگیر» معرفی شدند.

به گزارش خبر فوری به نقل از هالیوود ریپورتر، نمایشنامه «ام را به نشانه مرگ بگیر» که توسط آلفرد هیچکاک به فیلمی مشهور تبدیل شد این بار در قالب یک سریال به تلویزیون می آید.

در مجموعه «ام را به نشانه مرگ بگیر» ترنس وینتر بازیگر سریال «سوپرانو ها» و آلیسیا ویکندر بازیگر مشهور سوئدی همبازی می شوند. بخش تلویزیونی ام جی ام این مجموعه را براساس نمایشنامه فردریک نات می سازد.

نمایشنامه «ام را به نشانه مرگ بگیر» نوشته فردریک نات اساس ساخت فیلمی به همین نام اثر آلفرد هیچکاک در سال ۱۹۵۴ شد.

مایکل میتنیک که پیشتر با ترنس وینتر درام «وینیل» محصول HBO را ساخته است، به عنوان سازنده این پروژه معرفی شد.

«ام را به نشانه مرگ بگیر» اولین تجربه ویکندر در تلویزیون آمریکا خواهد بود. او بیشتر برای فیلم های «دختر دانمارکی» و «اکس ماکینا» شناخته می شود.

این البته برای اولین بار نیست که نمایشنامه «ام را به نشانه مرگ بگیر» به مدیوم تلویزیون راه پیدا می کند پیش تر در دهه های ۵۰ و ۶۰ نیز این داستان روی آنتن رفته بود.

در نسخه شناخته شده این نمایشنامه ساخته هیچکاک، گریس کلی و ری میلند نقش آفرینی کرده اند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

یک دلیل دیگر برای دوست داشتن «دالی پارتون» ملکه‌ی موسیقی کانتری

پ نوامبر 19 , 2020
دالی پارتون، خواننده ۷۴ ساله امریکایی، یک میلیون دلار به تحقیقات کرونا اهدا کرده است. به گزارش خبر فوری، هافینگتون پست گزارش داد در مقاله علمی ای که مجله تخصصی نیو اینگلند ژورنال آف مدیسین/ The New England Journal of Medicine (NEJM) درباره واکسن کوید ۱۹ شرکت مدرنا منتشر کرده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000